468x60

.

kelas DBMS sangat seronok...wee~

Wednesday, April 02, 2008


kelas DBMS? dulu aku rasa cam malas giler nak gy kelas....tapy sejak akhir2 ni...terasa cam bahagia plak gy kelas...hehehe.....sebab tiap ary ade aktiviti cambest jewk...mcm semalam....kitorg men lukis2 pic sendiri..terasa cam zaman muda sekolah rendah plak...haha...then da siap lukis...lect kutip seme gmbar..bg kat kawan2 suh teka sape kita and cari kita...haha tyme tu kelam kabut seme mencari org yg dikehendaki...hik3....pastu kna amek detail diri org yg dicari...then present kat dpn...haha..tyme tu best giler...malu + kelakar seme ade ah...sape yg ade dalam kelas DBMS semalam je rasa kebahgiaan itu..lalalala....



Cinta Dalam Hati

Tuesday, April 01, 2008


CINTA DALAM HATI

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja



lagu ni adalah lagu faveret ku...lagu yg sangat2 menyentuh naluri hatyku ini...yg mmbuatkan aku leh nanges bila dgr lagu ni...ummmm....sangat menyentuh hati kecil ku ini...memberi kesan mendalam dalam hidupku...huhu~



 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | Free Website Templates