rentetan hidup yang bosan.

7:55 am

nota: saya cuba ringkaskan entri saya kali ini. rentetan hidup selama beberapa hari.

cuti ini membunuhku membosankan.sudah dua hari mencari baju untuk ke hari bahagia sepupu saya. masih tidak berjumpa dengan sang baju hijau. sudah rasa sedikit tekanan. panas nya cuaca di kuantan. buat aiskrim di rumah. aiskrim punjut sepuluh sen di zaman kanak-kanak saya. oh! teringat nostalgia lama.

Photobucket

jikalau anda tidak kenal, itu lah aiskrim punjut sepuluh sen zaman kanak-kanak saya. saya tidak tahu anda memanggilnya dengan nama apa. ada saya peduli kah? tiada. saya ke ECM sebentar tadi. bertemu siapa? sila lihat bawah.

Photobucket

ye. mereka ialah sam bunkface dan juliana evans. pasangan paling bahagia abad ini. ya kah? lantak. ada saya peduli kah? berjalan berjam-jam juga tiada bertemu sang baju hijau. hanya sempat membeli sepasang high heels baru. kemudian pulang ke rumah dan....

Photobucket

saya ber-facebook-ing. saya sangat teruja melihat terjemahan nama pena saya dalam beberapa bahasa. macam-macam lah. kemudian, saya melawat nuffnang dan youthsay account saya. sedih. masih tidak banyak wang. maka, anda semua dinasihatkan supaya click ads ditepi itu. bantuan anda amat diperlukan. terima kasih.

saya melayan www.stranges-world.blogspot.com dan beberapa video di you tube sebentar tadi hingga saya rasa kebosanan sudah mencapai tahap dewa lagi. oke oke. saya penat. esok misi mencari sang baju hijau akan diteruskan. mungkin kah kebaya? tidak mungkin. noktah.



yang penat menaip,



You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook