hari ketiga bersama nuek.

8:05 am



Entry ini akan diringkaskan menggunakan ayat yang ringkas. Harap maklum.

Photobucket

Bangun pagi. Petik rambutan kat pokok. Penuh 1 plastik. Pegi mandi, siap-siap. Pukul 9.30 pagi tiba di pejabat ayah. Pukul 10.00 pagi tba di rumah nuek. Bagi rambutan pada mak nuek. Nuek siap-siap. Saya cium dahi dan pipi Sheila. Cium salam tangan mak nuek. Berangkat ke terminal. Tiba di terminal pukul 10.30 pagi. Pergi 7eleven cari cokelat. Tiada. Rasa hampa..

Photobucket

Naik bas pukul 11 pagi. Plusliner extreme itu sangat hebat. Tertidur keletihan. Bangun tidur tengok ada sweater atas badan. Terima kasih, nuek. Tiba di hentian lanchang. Share makan 5 bijik pau kari ayam. Kenyang. tidur lagi.

Photobucket

Tiba di pekeliling pukul 2.20 petang. Naik monorail. Ke bukit bintang. Shopping di sg. Wang. Nuek habis rm70 untuk dua helai baju. Saya tidak beli apa-apa. Tiada mood.

Photobucket

Menuju ke times square. Makan di secret recipe. Kek tiramisu 1 potong, fresh milk 1 gelas. dan Bergambar. Dan bersiap untuk pulang. Saya menuju ke cheras. Nuek ke midvalley. Jaga diri nuek. Bye bye.

Photobucket

Tiba di JJ maluri. Makan mee wantan. Beli barang dapur. Tunggu taxi dan pulang. Ke rumah adik. Kena hujan. Rasa demam panas. Saya penat.

You Might Also Like

4 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook