hari ke-6. perlu ke update pasal berbuka je?

9:01 am

hari ke-6 berpuasa kepada umat Islam. kepada saya, baru hari ke-4. cess! sangat terbuka. tidak mengapa, seperti kata rara ; open aje. perempuan kan, normal lah. betul betul betul. hari ke-6 berpuasa tanpa menyentuh segala assignment saya dan nota yang semakin bertimbun tetapi masih setia dengan kelas bahasa melayu sempena hari kebangsaan di twitter bersama cikgu @pge46, @anarmnetwork, dan juga nzms_ein.

Photobucket

hari ini berbuka makan mee kari, bubur lambuk, dan chempedak goreng. dan dengan seratus peratus keyakinan, bubur lambuk itu saya tidak makan. chop! perlu ke setiap hari berbuka nak post disini? tidak mengapa. seminggu awal ini sahaja makan sedap. apabila sudah balik ke rumah sewa, korang tunggu la. memang tiada entry makan sedap lagi. hanya ada kalau saya rajin membuat kuih sahaja mungkin? kepada penduduk twitterville, ini lah mee kari dan bubur lambuk bersama tambahan chempedak goreng yang berjaya dihabiskan waktu berbuka tadi.

lepas berbuka, saya ke east coast mall. niat di hati mahu ke bubbles lagi cari HK stuff untuk seseorang. tapi sebab sudah lambat tidak sempat pula. hanya ke padini concept store melihat kasut di vincci tetapi sedia maklum elaun masih belum dimasukkan maka tiada niat mahu membeli dan terus ke carrefour membeli sedikit barang dapur untuk dibawa pulang ke rumah sewa nanti. oh tiba-tiba teringat hiigh heels cantik dan sandal comel di vincci tadi. ada sesiapa mahu menjadi bapak bergula dan belanja saya?

Photobucket

(click untuk tumbesaran)


tiba-tiba teringat nuffnang. adeh malas nak cerita. sangat bosan tengok earning yang tidak pernah berganjak apa-apa sejak tahun lepas. lantak! memang tak amek kesah sangat. benci pulak rasa. dah email nuffnang juga tiada balasan. baiklah, hanya mampu bersabar di bulan ramadhan yang mulia ini.

You Might Also Like

12 comments

  1. hikhikhik...terasa semakin glamor setiap ari..hehe

    ReplyDelete
  2. ahahhaha. i mmg ske glamerkan kwn2

    ReplyDelete
  3. terlalu rindu la syggg! ble nk meet up lg?

    ReplyDelete
  4. pasni pasti akn tersenyum dgn lebar nye..hehe

    ReplyDelete
  5. hikhikhik...
    bila lg i nak tdo sambil senyum2 nye..
    asyk tdo sedih2 je
    mlmni blh la tdo smbl senyum lebar
    kuikuikui

    ReplyDelete
  6. hahaha u akan tdo sedih2 engat kesah chenta kte td. huhu


    anarm, u main jauh2

    ReplyDelete
  7. WaH!. . MaPE kan cemUa uwg cukEr update saL makAnan berbukE meke. . . waLAweh. . .

    ReplyDelete
  8. hahha sis pon tataw. da terikut2 jugak

    ReplyDelete
  9. break off jela dgn en. nuff tu..

    couple dgn en. advert. hehe. ;D

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook