Saya Mahu iPad Dari Blog MySuperKids.net

8:20 pm


buat entry contest iPad je macam membosankan saya ni kan? saya bukan Apple FanGirl pun tapi apa salahnya kita mencuba kan? atleast, memeriahkan suasana dunia blogging. promote kawan-kawan sesama blogger punya contest ni. :))


Saya mahu iPad dari blog MySuperKids kerana saya rasa saya perlu ada iPad untuk memudahkan lagi kerja saya. susah mahu bawa laptop seberat 2Kg lebih ni kemana-mana. boleh sakit bahu, patah bahu semua lah. maka, saya memerlukan something yang lebih fleksibel untuk dibawa kemana-mana. bukan banyak sangat kerja sebenarnya, tapi saya kan #TahiTwitter. mestilah lah memerlukan iPad untuk online ketika melepak berilmiah bersama rakan-rakan di Starbuck mahupun McDonalds. serik dah hilang laptop di McDonalds. chewahhh~



setiap hari tidur saya diselubungi mimpi indah. tidur senyum macam orang gila sambil meleleh air liur membuat peta di bantal. apa saya mimpi? saya mimpi sekeping benda, yang tentunya bukan sekeping kertas... satu benda yang berbentuk petak tapi bukan spongebob. apakah? mestilah iPad. rakan-rakan banyak dah guna iPad tapi saya tidak mampu. sebab tu saya mahu iPad dari Blog MySuperKids.net. bukan apa, nak beli tak mampu. nak guna duet PTPTIPU tu pun belum tentu cukup agaknya. saya kan student, makan megi pun dah cukup sadis.



perkara pertama yang saya akan buat kalau saya dapat iPad nanti, saya nak buat kerja-kerja saya dengan betul. taknak main-main lagi dah sebab sibuk dengan kerjaya sebagai #TahiTwitter . tapi kalau dapat. kalau tak dapat, memang hilang semangat. pudar terus semangat macam kena bleach dengan clorox. hari-hari dah buat wallpaper laptop gambar iPad. teruk sangat ni. dah kronik penyakit nakkan iPad ni. sebab tu la saya mahu iPad dari Blog MySuperKids.net. kesimpulan cerita dongeng saya di atas, saya memang mahu sangat-sangat iPad dari Blog MySuperKids.net!!



“Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack”






p/s: contest lain:

contestDH2

You Might Also Like

3 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook