Halwa telinga anda di Oh! Media FM

8:39 am



Oh! Media FM kini ke udara untuk bersama anda setiap hari. ke udara? ke air , ke darat pun boleh lah. dengan tagline; "Muzik Tanpa Henti Hiburan Masa Kini" anda boleh mendengar dan menemani Dj yang bertugas di laman web Oh! Media : KLIK SINI. mula diperdengarkan (betul ke bahasa aku ni?) sejak semalam, 28 Febuari 2011 beratus pendengar Oh! Media FM dicatatkan.

Setakat ini, hanya server testing untuk Oh! Media FM sebelum di launch kan secara rasmi mungkin sebelum atau pada 10 Mac 2011. Web rasmi juga dijangka akan diperkenalkan tidak lama lagi, untuk memudahkan para pengdengar Oh! Media FM meminta lagu kegemaran, dan berinteraksi melalui radio dalam talian dengan mudah.


bagaimana untuk mendengar Oh! Media FM? anda boleh melayari lokasi sementara bagi Oh! Media FM bermastautin iaitu di laman web Oh! Media : KLIK SINI atau jika ingin mendengar melalui Player CDN anda boleh download plugin Autoshape di KLIK SINI. tapi dari semalam, saya hanya download file ini : KLIK SINI dan play menggunakan iTunes atau Winamp. mudah bukan?

Terdapat beberapa orang Dj yang bertugas mengikut jadual mereka dan mereka melayani anda semua dengan sangat mesra! bagaimana untuk berinteraksi dengan Dj? anda boleh conteng-conteng wall Facebook Oh! Media FM dia sini : KLIK SINI . selamat mendengar semua!


Jom dengar radio OH! FM: http://ohmedia.my/oh-media-fm/
Facebook OH! FM: http://www.facebook.com/ohmediafm
Official Website OH! FM (Mar 10): http://ohmedia.fm/
Badge OH! FM: http://www.picbadges.com/ohmediafm/





contestDH2
/span>

You Might Also Like

3 comments

  1. aku dengar dari petang tadi lagi. dengar pakai itune mmg terbaik!

    ReplyDelete
  2. mohon guna entry utk rujukan. credit diberi tanpa prejudis.
    bwahahaha..

    ReplyDelete
  3. LA LA LA LA LA ... DJ SiSi OH!FM disini.. THANK YOU SO NICE.. EIYRA FOR THIS POST.
    LOVE YOU KETAT KETAT.

    MAREYYY MAREYYY.. DATANG KANTIN OH!MEDIA fm.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook