Lot.my - Perfect Online Store Builder

2:46 am


Peraduan iPad 4 Bloggerz ini telah dianjurkan secara besar-besaran oleh Lot.my . Hadiah-hadiah lumayan menanti para blogger setiap bulan. Peraduan iPad 4 Bloggerz ini berlangsung dari 1 Mac hingga 31 Mei 2011. apa lagi Blogger? jum lah join!

Hanya 4 langkah mudah perlu anda buat untuk menyertai Peraduan iPad 4 Bloggerz:

1. Tulis artikel blog tentang Lot.my
2. Hebahkan di Facebook dan Twitter
3. Letak widget Lot.my di blog
4. Isi borang penyertaan




Hadiah-hadiah lumayan di atas menanti anda semua, para blogger diluar sana! terdapat pelbagai kategori pemenang dan syarat-syarat penyertaan yang anda perlu penuhi untuk menyertai Peraduan iPad 4 Bloggerz Lot.my ini. segala info tentang  Peraduan iPad 4 Bloggerz Lot.my : KLIK SINI


apa itu Lot.my? siapakah mereka? Lot.my adalah Online Store Builder. Fenomena Perniagaan Internet semakin berleluasa sekarang.Contoh, semua orang semakin berminat untuk Jual Online barang-barang, makanan, pakaian secara di atas talian kerana pelanggan masa kini lebih berminat untuk membeli secara online daripada bersesak ke kedai yang ada.Dan jika ingin memulakan Perniagaan Internet, kita haruslah mempunyai web Kedai Online yang sesuai dengan kehendak pelanggan. Jika anda rasa ingin mempunyai dan membuat Kedai Online itu susah dan mahal, Lot.my akan membantu anda untuk memulakan Perniagaan Internet dengan cara yang lebih bijak.





Mengapa anda perlu pilih Lot.my? Sistem e-dagang Lot.my adalah paling mudah untuk digunakan. Lot.my direka untuk tertumpu kepada produk yang akan djual dan akan memudahkan kepada penjual dan pembeli. Reka bentuk yang cantik dan kemas juga adalah salah satu sebab mengapa anda perlu memilih Lot.my kerana terdapat pelbagai latar belakang yang sesuai untuk digunakan. Selain itu, logo Kedai Online anda juga boleh dimasukkan.Ingat salah satu faktor penting sebelum memulakan Pernigaan Internet adalah mementingkan keselesaan pengguna laman web Kedai Online. jika pelanggan berasa tidak selesa dan web Kedai Online yang disediakan susah untuk difahami dan diguna, pasti Perniagaan Internet tersebut kurang memberangsangkan penjualannya. Dengan bantuan Lot.my, segalanya akan lebih mudah. Lot.my menyediakan kemudahan seperti: 


1. Memasarkan produk
2. Menyelenggarakan harga produk
3. Menerima pelbagai jenis cara pembayaran
3. Menguruskan pemasaran dengan baik
4. Merekod segala dokumen yang berkenaan
5. Menganalisis penjualan produk
6. Integrasi antara laman web yang sedia ada


Contoh-contoh Kedai Online yang menggunakan khidmat Lot.my:





So, apa tunggu lagi? Jika anda ingin memulakan perniagaan internet, jangan melengahkan masa lagi dengan menyertai Lot.my sekarang!





contestDH2







You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook