Iftar organized by ieyra.com

3:28 am



sangat sibuk untuk menaip entri. minggu-minggu terakhir sebelum final exam bermula, sememang nya tiada masa untuk tidur, makan, mandi (ok, ini busuk) dan sebagainya. nak raya pun tiada masa. ni nak cerita sikit, iftar yang saya organized selasa lepas. actually, mula-mula Reez bagitahu nak datang hantar kek lapis sarawak dari tunang dia untuk saya, dan kad hari raya. dia nak berbuka puasa sama-sama and suruh ajak dua tiga orang budak UTP ke sekali berbuka sama-sama. but end up, lepas ter kecoh kat Facebook dan Twitter, terus jadi majlis iftar besar-besaran. Mostly yang datang mestilah dari Blogger Perak (setiap hari kami gath) dan Blogger-blogger UTP. buat #twtupiftar terus kat Restoran Mek, Bandar Universiti.

seramai 21 orang yang berjaya hadir walaupun pada mulanya bilangan sebanyak 23 orang. tapi 21 orang pun dah cukup ramai untuk planning dua hari tau! tak dapat bayangkan dah betapa kalutnya saya. dah lah nak bagi korang makan lagi kan. last-last dari order 3 set, dah jadi 5 set. total RM178.00. maaf la kalau tak cukup ke apa. karang order banyak, korang kena bayar banyak. saya tak makan nasi pun saya bayar sama rata. kekekekeke~ jum layan gambar?




sebelum makan.




makhluk paling lambat sampai.


munzir shafie yang gedik


muka-muka kekenyangan


retis dari bikini bottom sedang menulis kad raya. 
ini kes jimat setem lah ni nak bagi live masa iftar.


penyerahan kad raya.

ya, semua dapat kad raya live dari retis kuning tu. lepas tu makanan semua licin. siap ada yang ratah lauk lagi. ada antara mereka tak kenal satu sama lain pun tapi layan je beramas mesra di dalam Restoran Mek tu. antara yang hadir ke iftar hari selasa lepas ialah; faridzulqusya azmireezluvady, muhd fadil, eyka, zilla, pisyek, faiz, amirul hafiz, munzir shafie, safwan seth, acap razak, azrul azwar, marzuki kamal, azraii zra, azym, syamil shahimi dan dua lagi rakan-rakan mereka. lepas upacara makan dan bersembang, nak photoshoot group photo. tapi hujan pulak kan, so pergi cari kedai kosong dan ambil gambar depan kedai.


pria-pria terhebat.


gadis -gadis melayu terakhir.


skema badak.


tayang kad raya.


lambai tangan.


konon behind the scene.


pasangan kembar dari korea (sebab tu mereka tak pakai baju melayu)


adik busuk saya.


peace no war! anggap je lah entri ni berakhir di sini. saya pemalas nak taip lagi. hehehe~










You Might Also Like

8 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook