Tudung Raya Terbaik Dari Ladang!

12:19 am


DAPATKAN KOLEKSI TUDUNG EKSLUSIF DENGAN HARGA TERBAIK SEPANJANG RAMADHAN INI UNTUK HARI RAYA ANDA!


Terbaik Dari Ladang menawarkan koleksi tudung yang eksklusif dan menawan dengan harga yang sangat berpatutan. Pelbagai tudung eksklusif yang terbaik dari ladang akan membuatkan wanita kelihatan anggun dan bergaya!





Tudung Syria Floral (RM 37.00)



Tudung Syria Floral (RM 37.00)


Tudung Bawal Asli Sulam (RM 50.00)


Shawl Raneea (RM 59.00)

Pelbagai koleksi tudung esklusif Terbaik Dari Ladang boleh didapati di website rasmi. Terbaik Dari Ladang juga menyediakan tutorial memakai shawl dan tudung di link ini.



Selain daripada tudung, shawl, inner tudung, Terbaik Dari Ladang juga menawarkan koleksi pakaian muslimah untuk wanita. semua harga pakaian muslimah adalah berpatutan dan bawah dari RM 100.00 sahaja! Material kain yang selesa dan warna yang menawan akan menyerlahkan lagi si pemakai ketika bekerja, pergi ke kampus dan lain-lain.

Penghantaran setiap produk yang dibeli juga tidak mengambil masa yang lama. Kebiasaannya produk akan sampai sekitar 1-3 hari bekerja bagi semenanjung dan 2-4 hari bagi Sabah & Sarawak. Namun, tempoh penghantaran berbeza-beza mengikut tempat. Terbaik Dari Ladang adalah 100% ‘online based business’ dan tidak memiliki sebarang butik ataupun kedai. Oleh itu sebarang pembelian semuanya secara online dan tidak ada ‘Cash On Delivery‘ (COD). Jangan risau, semua produk akan sampai ke alamat yang pembeli sertakan.

Dapatkan koleksi tudung eksklusif dan pakaian muslimah yang menawan di website rasmi Terbaik Dari Ladang. Pembelian 3 produk ke atas secara automatik akan mendapat kos penghantaran percuma dan 98% gerenti pelanggan akan berpuashati dengan produk Terbaik Dari Ladang! Cara-cara pembelian boleh dilihat link ini dan anda hanya perlu klik menu ‘Semak Tempahan‘ dan masukkan nombor ‘order id’ dan email anda untuk mengetahui tempahan sudah diproses atau belum.

Selamat ber-shopping untuk hari raya anda!




You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook