P1 Nomadic Switcher - Kata P1, "Tukar Ke 4G" dengan Ganjaran!

8:45 pm



Semua orang inginkan perkhidmatan internet jalur lebar yang berkelajuan tinggi disamping dengan harga yang berpatutan.  Itulah sebabnya, P1 mengesyorkan anda untuk membuat pertukaran dari 3G ke 4G untuk menikmati faedah jalur lebar 4G.

Jika menggunakan jalur lebar 3G di rumah tapi aktif online, anda berkemungkinan tidak mempunyai kuota yang cukup. BAGAIMANA SEKIRANYA, anda diberikan pilihan untuk beralih ke 4G dengan mendapat pertambahan kuota sebanyak 100GB, dan mempunyai kebebasan untuk melayari internet sepuas-puasnya di rumah? Itu bukan semuanya, bagaimana pula jika anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan 4G yang baru anda langgani barubaru ini?



P1 telah pun mempunyai asas ini dengan merangkumi semua kepuasan anda kerana mereka mempunyai tempoh percubaan 7 hari tanpa risiko. Ini semakin menarik, bukan? 

Akan tetapi sebagai pengguna yang bijak, anda mungkin ingin mengetahui apa lagi yang boleh ditawarkan oleh P1 berbanding pihak lain, bukan? P1 mempunyai 2 lagi sebab yang hebat mengapa anda perlu beralih kepada P1 4G, ia termasuk - rebat RM200 dan telefon DECT tanpa wayar yang mengandungi 200 minit panggilan PERCUMA sebulan! Jadi apa yang anda tunggu lagi?! Beralihlah sekarang ke pelan P1 ForHome™!




 Hanya lawati www.p1.com.my/tukar-ke-forhome untuk maklumat lanjut dan untuk menikmati semua kelebihan 4G!

Bagi pengguna perkhidmatan jalur lebar yang sentiasa bergerak ke mana sahaja (on-the-go), anda akan memerlukan sambungan jalur lebar 4G yang stabil untuk lebih efisyen. Jadi, pelan P1 Togo ™ akan membantu anda menjimatkan sekurang-kurangnya sebanyak 57% sebulan.




 Memperkenalkan pelan P1 Togo ™ dengan MiFi, modem WiFi 4G peribadi yang menghubungkan sehingga 8 peranti (7 melalui WiFi, 1 melalui kabel USB) untuk hanya RM69 sebulan berbanding pelan lain. Pelan ini juga didatangkan dengan kuota penggunaan sebanyak 6GB dengan kelajuan 4G tanpa had. Ini adalah penjimatan besar sebanyak 57% daripada perlu membayar pelbagai pelan yang harganya mencecah sehingga RM160 untuk 5GB kuota penggunaan! Tambahan pula, peranti MiFi ini sememangnya PERCUMA jika anda mendaftar dan komited untuk pelan 24 bulan berbanding, daripada anda perlu membayar lebih RM300 untuk peranti daripada syarikat telekomunikasi yang lain! Jadi apa yang anda tunggu lagi? Beralihlah kepada 4G dengan pelan P1 Togo™ dan anda akan menerima rebat berjumlah RM200! Lawati www.p1.com.my/tukar-ke-togo dan mendaftarlah sekarang!

Kini, tidak ada sebab mengapa anda tidak perlu tukar kepada perkhidmatan jalur lebar P1. Dengan mana-mana pelan P1 ForHome™ atau P1 Togo™, sambungan pelbagai, internet mudah akses dan berkelajuan tinggi membolehkan anda mendapatkan segala informasi dan keperluan gaya hidup dalam sekelip mata. Yang menariknya, pertukaran ini didatangkan dengan percubaan 7 hari tanpa risiko. Ini bermaksud wang anda akan dikembalikan sekiranya anda tidak berpuas hati dengan perkhidmatan P1 selepas mencuba selama 7 hari. 

 Jadi, apa kata anda? Tukarlah Sekarang!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook