P1 MiFi MX230 di Kota Damansara!

11:21 pm


Haritu kan pergi Kota Damansara untuk Dis.Rupt.Edu Competition 2012? Saya stay at Tune Hotel Kota Damansara for few days. 4 hari, 3 malam. nak prepare untuk competition mestilah kena ada internet kan sebab kalau nak wifi kena add on. mujur ada MiFi MX230 bersama. ringan dan senang dibawa MiFi ni.

Dengan kelam kabut memerlukan internet untuk preparation segala benda untuk competition, dan semua orang kalut mencari internet juga, saya terus on MiFi ni dan share bersama rakan-rakan sebilik seramai 4 orang. Alhamdulillah walaupun penerimaan signal cuma dapat color merah dan kuning, speed tetap laju! sampaikan kawan Thailand sorang tu cakap "my phone tak pernah boleh surf youtube laju macam ni".



comel je MiFi kan? kecil dan mudah dibawa ketika travel. even malam tu saya ke Ikea untuk makan malam, pun saya bawa MiFi dalam handbag. senang nak instagram gambar makanan thru my smartphone tanpa menggunakan data plan. kihkihkih~ siap boleh share internet dengan kawan-kawan masa lepak. Oh, di Ikea signal berwarna hijau dan speed sangat laju!

dan kami akhiri 4 hari bersama MiFi dengan perasaan yang sangat happy dan enjoy sebab kawan sebilik pun menang competition and layak pergi ke USA tahun depan. sempat juga kawan ucap terima kasih sebab share P1 MiFi MX230 sama-sama dalam bilik. nampak tak betapa berjasa nya MiFi ni saat kita sangat memerlukannya? Kawan-kawan juga terus minta tengok plan untuk MiFi ni sebab diorang dah tak sabar nak subscribe. Plan murah dan berbaloi, modem comel dan senang dibawa siapa tak nak kan?



Tapi sayangnya, MiFi cuma bersama saya seminggu sahaja. sedih pulak masa pergi Green Packet untuk pulangkan MiFi comel ni. dah la lambat ambil, lepas tu pulang awal sebab busy dengan exam. tapi, lepas grad nanti dan bila dah start bekerja, MiFi ni mesti di subscribe! haha~ oh ye, kak Atikah yang jaga kaunter Customer Service P1 tu sangat cantik dan mesra pelanggan! eh?

untuk korang yang nak subscribe MiFi ni and ragu-ragu jika kawasan tempat tinggal anda ada coverage atau tidak, boleh check disini. dan untuk melihat plan MiFi MX230, boleh dibaca disini. sebelum menamatkan entry ni, jum lihat video ni!


You Might Also Like

1 comments

  1. wah mifi plak. dahsyat dah ni cik eyra. sangat terkini

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook