5 Barang Yang Neyra Nak Beli di Rakuten Malaysia!

6:10 am


Ehem. sempena entry ke-1000 blog ni (clap clap untuk diri sendiri), saya nak hadiahkan diri sendiri dengan shopping di Rakuten! haha. Rakuten ni apa? kenapa nama unik sangat ni? macam best je kan?

Rakuten ialah sebuah online store yang anda boleh shopping sampai amount account bank susut sebab ada macam-macam barang dalam Rakuten ni! wow! ada fashion, health and beauty, home and interior, movies, pets, kids dan macam-macam kategori lain. kalau rasa macam rambang mata sangat, taip je kat search textfield tu. that is what I did setiap kali masuk Rakuten! gila tak rambang mata?

Maka, apa barang yang seorang Neyra nak sangat-sangat beli kat dalam Rakuten ni?





almaklumlah saya kan seorang student. benda ni memang sangat penting! currently I dont have any table. study atas lantai or tilam je. so sad. nak beli asyik lupa. kat kedai biasa tak jumpa foldable laptop table macam ni. kenapa nak kena beli foldable table? mestilah sebab jimat space! ingat bilik sewa besar sangat? kalau lipat-lipat kan senang. simpan je di celahan almari. dah la boleh letak table camni atas tilam jugak. tengok movie sambil baring ke. dah la ringan sebab table ni 1.49 KG only! siap ada tempat letak cawan and pen. awesome! harga? RM 45.90 je. murah kan? 



eh kenapa nak beli thight ni? ofcourse lah sebab I am a runner! sejak active masuk segala jenis run every week ni, saya perlukan thight yang lebih banyak! sekarang baru ada dua pasang. sobs sobs. warna charcoal/navy tu macam cantik sangat. dengan material lycra cotton mesti selesa untuk berfitness! Harga pun not bad RM 99.00 je!


because I'm a traveller! dan sempena preparation untuk ke Cebu ni, sangat memerlukan Hypergear waterproof bag ni. ye la nanti banyak activity dalam air. nak simpan SjCam, iPhone dan passport ke apa. I need this bag! and it's only RM 55.00 weyh!


ya, sejak laptop dipenuhi dengan segala kerja dan assignments, external yang ada semua penuh. dan kena lah cari Transcend HD Drive sebab ianya tahan lasak! and I love the design ada rubber texture. saya lasak, kena cari external hd drive tahan lasak juga! lama dah cari kat kedai tapi susah jumpa. nasib baik Rakuten ada segalanya! 1TB baru RM 242.00 !


untuk tubuh badan yang kekal segar dan sihat, dan penjagaan kulit yang lebih unggul atas sebab kesibukan yang melanda, saya memang minum collagen. dan Kinohimitsu Japan Beauty Drink adalah pilihan saya! hanya RM 42.30 sekotak di dalam Rakuten! 


=======================================

okayh, ini 5 barang yang memang neyra nak beli di Rakuten Malaysia! 
Korang boleh mendapatkan produk-produk tersenarai di website Rakuten Malaysia .
Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia.


so, korang camne pulak?
apa yang korang nak beli sangat dalam Rakuten?
cepat serbu website diorang dan shopping!
jangan rambang mata tau?








You Might Also Like

2 comments

  1. aku pun tengah cari barang nak beli nk bawak ke SBB ni..hurm..nak jenguk jap web tu..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook