Majlis pelancaran website selamatbercuti.com & open house raya.

9:19 am



selamatbercuti.com baru-baru ini telah melancarkan website terbaru mereka di alamat yang juga digunakan untuk jenama pakej percutian mereka iaitu selamatbercuti.com. Website terbaru ni lagi user-friendly dan banyak menawarkan pakej-pakej menarik!




Menawarkan pelbagai pakej daily departure, weekly, and monthly pada harga yang sangat berpatutan ke destinasi destinasi yang sangat menarik. Antara destinasi pilihan ialah seperti pakej ke Eropah (4 Negara dan 6 Negara), Turki, Korea Selatan (27 Tarikh untuk Musim Sejuk 2015), Indonesia, Vietnam, China, Australia dan banyak lagi. Selain daripada itu, ada jugak pakej tour sahaja (tanpa tiket penerbangan) yang memang kekuatan untuk selamatbercuti.com. Ada lebih daripada 250 pakej untuk small group atau big group, sesuai sangat untuk plan bercuti dengan kawan-kawan dan keluarga. Semua pakej yang ditawarkan oleh selamatbercuti.com ni pulak adalah pakej Muslim, dengan makanan halal disediakan sepanjang tempoh melancong. Wahhh menarik kan? Senang untuk kita.


Hah, ada benda lagi best! selamatbercuti.com juga mengadakan peraduan cabutan bertuah di website selamatbercuti.com. Anda hanya perlu tinggalkan nama, email dan nombor telefon di laman web dan anda berpeluang memenangi tiket penerbangan ke destinasi terpilih.

Mereka turut menawarkan peluang untuk sesiapa yang ada passion dalam dunia travel untuk menjadi sebahagian dari mereka dengan menyertai Program Freelance Agent yang ditawarkan. Anda akan diberikan komisyen yang lumayan untuk setiap guest yang memilih selamatbercuti.com untuk tour travel mereka. . yang menariknya, freelance agent secara purata dapat mencari 15-20 guests sebulan dan memberi pendapatan sampingan di antara RM750-RM1000 sebulan.




Selain majlis perlancaran website terbaru selamatbercuti.com, majlis rumah terbuka juga diadakan pada malam yang sama. Wahhhh ramai sangat bloggers yang datang malam tu! Makanan yang terhidang pun sedap-sedap semuanya! Riuh rendah open house raya selamatbercuti.com dek dapat bloggers riuh macam kami. Ye la bukan senang nak jumpa kalau tak kat event macam ni kan. Haha!

 

paling happy masing-masing dapat lucky draw dan vouchers! 
boleh la kita travel sama-sama kan?

okayh kepada sesiapa nak travel tapi pening nak fikir iti or budget boleh terus ambil je pakej dari selamatbercuti.com. yeah! Jom travel semua!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook