Kekal awet muda dengan MNK Magique Skinz Booster Spray

12:13 am



Dah umur 28 tahun ni, mestilah nak kena sentiasa menjaga kulit kan? Maka sekarang ni, setiap pagi je lepas cuci muka saya mula mengamalkan spray MNK Magique Skinz Booster. Disebabkan mata semakin teruk lately dengan eyebag dan dark circle, takut jugak mata jadi mata panda kan? Lepas tu tak cukup tidur banyak kerja sampai muka tak bermaya je. Tu belum masuk part pergi travel je memanjang hah.


Nasib baik sejak pakai MNK Magique Skinz Booster Spray setiap pagi lepas cuci muka, dan malam sebelum tidur, Nampak lah jugak sedikit perubahan. Eyebag dah berkurangan, kulit muka semakin glowing. Paling best kulit rasa lembut je sentiasa sejak pakai MNK Magique Skinz Booster Spray ni. Fuh, sikit-sikit kang nak pegang pipi sendiri. Haha! Yang bestnya setiap kali travel saya bawak bersama MNK Magique Skinz Booster Spray ni. Sebab saiz kecil, hanya 50ml sebotol memang boleh handcarry je naik flight. Ye lah waktu di negara orang biasanya cuaca lebih kering dan panas (terutamanya negara-negara southeast asia) so saya perlukan MNK Magique Skinz Booster Spray ni untuk kulit muka kekal lembab. Dari dulu backpacking ada habit ni. haha!



Nak share jugak lah macam mana cara penggunaan seharian yang saya selalu buat hari-hari. Untuk siang, selalunya memang lepas cuci muka tu saya akan merajinkan diri menghadap cermin dan spray MNK Magique Skinz Booster ni ke muka dan leher. Untuk bahagian bawah mata terutamanya saya akan dap dap kan…macam tekan-tekan dan urut perlahan. Bahagian atas dahi dan pipi pulak urut ke arah atas macam untuk lifting kulit muka gituuu. Bawah dagu pun dap dap kan, dan leher pun macam tu. Hey, pepagi muka pun perlu senaman ringan okayh? Lepas dah spray MNK Magique Skinz Booster ni baru lah sapu sunblock ke, atau apa sahaja mekap di apply ke muka. Selain sentiasa melembapkan muka, makeup juga akan tahan lebih lama! Hah tapi tu kalau keluar la. Kalau duduk rumah je buat jugak Cuma lebih relaxing je rasa kulit sentiasa lembab seharian tak kena cahaya matahari. Untuk malam pulak selalunya sebelum tidur saya akan cuci muka, dan spray lagi. Baru sapu pulak night cream dan tidur nyenyak sampai esok pagi.



MNK Magique Skinz Booster Spray ni sesuai untuk semua kulit dan sudah dermalogist tested, tapi untuk kulit saya jenis kering ni memang sangat sesuai. Bergantung jugak lah kepada kulit si pemakai kot. Ye la keadaan kulit masing-masing lain. Ye kan?

MNK Magique Skinz Booster Spray ni sebenarnya Produk Anti-Penuaan No 1 Keluaran Bumiputra yang setaraf produk antarabangsa. Ye la, produk ni diformulasi dari Korea, dan tiada bahan kimia yang memudaratkan. MNK Magique Skinz Booster Spray juga telah berdaftar dengan KKM (NOT 150902354K) dan sesuai untuk wanita mahupun lelaki. Tak la tertanya-tanya lelaki boleh pakai ke tidak kan? Semua orang boleh pakai! Lelaki pun perlu menjaga keterampilan diri ok?



MNK Magique Skinz Booster Spray ini membantu untuk:

-          Menganjalkan dan menghaluskan struktur kulit
-          Menegangkan kulit muka
-          Mengecilkan liang-liang pori di muka.
-          Menghilangkan garis-garis halus dan kedutan di muka
-          Membekalkan kelembapan kulit sehingga 48 jam
-          Menghilangkan dan merawat pigmentasi secara kekal tanpa menggelupas
-          Mekap lebih tahan lama


Berapa harga sebotol MNK Magique Skinz Booster Spray ni?
Harga pasaran untuk sebotol cuma:

RM187 (SM)
RM197 (SS)
Postage: RM7. 

Tapi BERITA BAIK!
Sekarang ada HARGA PROMOSI!
Selagi stok amsih ada!

RM 160 (SM)
RM 170 (SS) 
FREE Postage! 

Wow jimat RM20 + jimat postage PERCUMA ni.
Untuk sebarang pertanyaan, pembelian dan lain-lain boleh terus rujuk maklumat bawah ni:

+6017 3611 350 (HQ MNK MAGIQUE SKINZ) 
+60 19 370 0488 ( kakjie Stokist) 
+6011 3549 7769 Fiza 
+ 6019 251 6682 Fariza 

Facebook: MNK Magique Skinz HQ
Instagram: @mnkmagiqueskinzhq 
Website: www.mnkmagiqueskinz.com




                                    

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook