Minuman berkhasiat Jus Origina & Chocojoy

3:42 am


Di Malaysia ni, memang tak menentu cuaca. Kalau dah panas tu, panas sangat. Kalau hujan tu tetibe kang sampai banjir terus. Tapi bila waktu panas tu memang azab sakit tekak haus je sentiasa. Sebab tu selalunya saya akan sediakan siap-siap Jus Origina atau Chocojoy dalam backpack ke tempat kerja. Sedap pulak masa tu baru keluar peti ais, sejuk lagi, tengah jalan kaki ke LRT terus tak tahan dahaga dah. Dengan saiz yang kecik molek je comel muat dalam bag, memang seronok la bawak Jus Origina atau Chocojoy kesana kesini. 



Dengan saiz Jus Origina ni cuma sebesar tapak tangan, iaitu mengandungi jus sedap dan menyelerakan sebanyak 100ml, tak ke senang dibawah macam ni? Lagi bertambah sedap sebab Jus Origina semuanya adalah original taste memang macam buah yang diperah masuk terus ke dalam bekas air bersaiz pouch ni. Yang best nya kalau minuman bersaiz kecil macam ni, senang nak bawa ketika travel. Saya rasa camping di Pulau Perhentian bulan March nanti saya nak bawak la beberapa Jus Origina. Sana mahal betul nak beli air sedap macam ni. Travel size memang memudahkan!




Bukan sahaja jus perasa blackcurrant, jus delima, jus epal tapi Jus Origina ni ada juga air jus teh! Dan penggemar teh hijau macam saya memang rasa heaven dapat minum Jus Teh Origina macam ni. Ada teh hijau dengan buah delima, teh hijau dengan buah pic, black tea dengan buah epal dan juga black tea dengan buah lemon. Tiada pewarna tambahan, jus epal memang diekstrak dari buah epal Fuji, dan juga jus-jus lain yang memang 100% ekstrak dari buah sebenar. Fuh, memang original juice macam ni banyak khasiat dari segi vitamin, dan mineral.

Selain Jus Origina, PS Food & Beverage juga mengeluarkan produk minuman berkhasiat yang lain seperti Minuman Pinnacle Isotonik untuk memberi tenaga tambahan. Kalau nak workout tu memang best lah dapat tenaga tambahan dari Minuman Isotonik ni. Ada perasa lemon, limau tangerin, berry, dan vanilla berry. 


Chocojoy pula ialah minuman susu coklat yang mengandungi vitamin A yang boleh mencegah kanser, mengurangkan risiko rabun malam, membantu untuk membina otot kanak-kanak, dan juga membantu masalah kulit kering dan bermasalah. Bukan sahaja mengandungi vitamin A, tapi ada vitamin B1, B2, D dan Kalsium! Memnag betul-betul sihat dan berkhasiat ni.






Kesibukkan kerja zaman sekarang ni selalu tak sempat nak minum minuman berkhasiat yang sihat. Kalau kat office tu sediakan je beberapa Jus Origina, dan Chocojoy untuk diminum sambil bekerja apa salahnya kan?

Untuk pembelian boleh terus ke cawangan Matahari di USJ 19 City Mall dan Taman Medan!
Jom kita hilang kan dahaga, fresh kan minda dengan Jus Origina dan Chocojoy!

Website:

Facebook & Instagram:

Berminat untuk jadi distributor, atau stokis boleh terus hubungi
Tel: 03 5519 5700
Email: [email protected]

You Might Also Like

1 comments

  1. Sally suka Jus Epal, sebab dia rasa sebiji macam kita makan buah Epal Fuji...manis manis pahit sikit tapi tetap sesuai untuk semua peringkat umur...pek 100ml pulak, tak puas rasanya!

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook