nota untuk si kudus yang budus.

4:19 am

amaran: jangan baca entry ini jika tidak berkaitan dengan anda. sila abaikan.

kepada: kudus yang budus a.k.a siapa entah.

harap maaf. anda telah diberi amaran agar tidak spam chat box saya lagi dengan auta anda. anda tidak dibenarkan menabur segala fitnah yang ada disini. oleh sebab anda telah bercerita dengan cerita-cerita yang tiada patut didengar maka saya akan membuat sediki penyataan disini untuk anda lebih faham tentang saya. pertama; tagged. sudah lama tiada buka. dan saya juga tiada pernah meletak gambar bf saya disana. cuma ada gambar sepupu saya sahaja. kedua; yahoo messenger. dimana gambarnya? setahu saya cuma ada gambar saya seorang sahaja. maka? buktikan. ketiga; friendster. oh! akaun yang sudah lama tidak dibuka atas sebab perasaan marah dan kecewa yang terlampau. saya mengaku gambar ex-bf saya masih disana. tidak dibuang atau dibakar lagi. tetapi dia sudah lama mati dari hidup saya. friendster tidak akan di update buat masa ini. harap maklum. keempat; facebook. keadaan yang sama seperti kes ketiga tadi. masih juga belum di update. kelima; myspace. ya! itu satu2 nya akaun saya yang bukan auta tetapi fakta. gambar2 di sana itu adalah disahkan benar. sila semak ya. harap cik kudus memahami segala penyataan yang diberi. harap maaf jika terasa atau termakan cili atau pun lada. salam...

p/s : siapa entah cik kudus iu. saya bosan maka menulis entry ini.

You Might Also Like

2 comments

  1. sori ya kak eyra.. kudus hnya pelik akak bertindak sedemikain.. betul jge kata kak eyra itu.. sape makan cili dia yang terasa pedas.. pedas kn?? huahuahua!!!
    apa2 pn bergumbira la.. =p

    p/s: suke lawat blog kak.. cantek.. cte pn best.. nnti bila2 sy dtg lg ya..!!

    ReplyDelete
  2. ape yg pelik nya? cuma tiada masa utk itu semua. ex bf itu sudah lama mati dari hidup saya. cukuplah kenal die dalam 5 tahun tuh. dah cukup kenal perangai sebenar dia. attention to everyone. for now, i'm currently use myspace only! so, tak payah nak mempertikaikan pasal yang lain. terasa? xpun. cuma tidak ske org fitnah2. memperbetulkan apa yg tidak betul. now, im single but not available. oke.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook