masa untuk hilangkan tekanan anda!

5:10 am

Catatan hari semalam. Tiada masa untuk update sebenarnya. Final week ini memeningkan cik eyra. Maka, semalam cik eyra ke Times Square. Untuk me-release tekanan lah kununnya. Tiba di sana pukul 2:00 pm, cik eyra ke maybank di LG. ciskek! Mesin deposit ini mengada + gewdik pula tiada mahu terima duet sewa rumah cik eyra! Selepas berputus asa, cik eyra ke Malaysian International Cocoa Fair sementara menunggu seorang kawan yang lambat tiba. Wah..banyak nya coklat kat cocoa fair ni! Setelah puas merasa-rasa cokelat dengan muka tak tahu malunya, kawan cik eyra tiba jua. Lambat! Cisdale!

Then, kami ke tingkat 1, membeli tiket wayang. STAR TREK. Oh baru pukul 3.40pm, masih ada masa untuk makan. Akibat terpengaruh dengan iklan restoran VIVO yang baru, kami ke sana juga kerana KFC dan MCD penuh dengan makhluk kelaparan. Oh chantek restoran VIVO ni. Menu pula nampak sedap belaka. Kami meng-order; mushroom soup, grilled chicken Panini with Italian Panini bread and French fries, baked lamb chop with rice, mango delight with cream, choco brownies mallows and plain water. Wahhhhh…. Banyak nya makan! Total? RM52.60!! dalam hati berkata; “fuhhh… nasib baik lah dia ni bayar bukan aku..”




Photobucket

choco brownies mallows

Photobucket

grilled chicken panini with italian panini bread and french fries

Photobucket

baked lamb chop with rice

Photobucket

total for the delicious foods!



Then, selepas kekenyangan, kami ke GSC di tingkat 1. Cerita ape lah ni. Tak berkenan pun mula2. Tapi bila dah tengok muka kacak si pelakon, terjatuh chenta lah pula. penuh hayati filem tersebut sampai tak sedar dah 2 jam dalam cinema. Sejuk juga tidak terasa. *cis…tengok wayang juga mahu terlebeyh2 melayan perasaan* memang terrrbaikk cerita itu! Then, masa untuk pulang. Sebelum itu, mengambil stok cokelat dulu dari kawan ku. Wahhhh! Banyak pula cokelat kali ini. Nyummmmmy! Memang lah gemuk camni. Ooopppssss! Tiada fakta mengatakan cokelat itu mengemukkan. Cokelat baik untuk jantung yang sihat! Yeah… makan lah cokelat banyak2.

Photobucket


Oh! Website management tidak siap lagi. Berhenti blogging sebentar. Ketemu sebentar lagi. Noktah.

You Might Also Like

6 comments

  1. arghhhhh
    u membuat kan i terliur menangis melihat ice blanded di atas tuh
    waaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. wehh , na jugakkkkkkkkkkk COKLAT ! HAHAHHAHAHA , na jugakk ! hAHHAHA

    ReplyDelete
  3. mira// lalala. sedap tau cik mira.

    ReplyDelete
  4. syud// hahaha. kamu tuh pantang akak dapat stok kamu nak. then wat penoh peti ais umah je. bukan nak makan pn!

    ReplyDelete
  5. takp takpa
    nk serbu stabak nnt
    uh
    sedapnyeee

    ReplyDelete
  6. u da dapat kan ice blended? baru jek baca blog u. haha

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook