5 blog paling kerap dilawati 2011

9:57 am




siapa tak kenal Denaihati.com. tagline blog beliau, hidup untuk memberi tu semua orang tahu. Dnaihati selalu buat contest yang best dan masyuk. kali ni, ada projek terbaru dari beliau. Projek terbaru dari beliau adalah: 5 blog yang kerap dilawati 2011. projek yang mudah, iaitu hanya perlu membuat entri khas bertajuk “5 blog paling kerap dilawati 2011” dengan menyenaraikan 5 blog yang paling kerap anda lawati sepanjang 2011. Di dalam entri tersebut juga sila senaraikan juga 10 teman blogger anda yang juga anda ingin mereka ikut serta dalam projek ini. mudah bukan? 

Tujuan projek ini adalah untuk membina NETWORK BLOGGER yang besar yang akhirnya insyallah akan menambah kenalan yang mungkin akan menjadi rakan setia kepada blog anda. Network Blogger ini akan sangat diperlukan pada waktu-waktu tertentu seperti membantu teman blogger menang contest seperti Bantu Blogger jadi No 1.





ini belog wajib okeh. selalu update, mesti masuk email aku. sah-sah aku terus klik dan baca. kadanag-kadang aku baca through phone je. sebab mesra alam je web Denaihati ni kalau dalam phone. sekrang ni rajin pulak aku komen-komen sana. dari web Denaihati ni banyak jugak dah pernah menang. teheee~ Hidup untuk memberi itu tagline Denaihati.com maka, tidak pelik lah Denaihati selalu buat contest masyuk masyuk kan?


2. PrincessRedbloodSnow.blogspot.com



minah sarawakian comel lote ini sangat rajin update belog. salah satu belog yang aku follow. maka feed new post kat dashboard tu memang tetiap hari muka dia je keluar. hehehe. rajin kan jari-jemari dia menaip? comel orangnya....tapi awas! jangan menggatal. bakal pengantin baru ni. sebab tu comel sangat berseri-seri. eh jangan kembang tau Zie!


3. Cikmin.com


sejak dipengaruhi dengan dunia macarons, samapi hari-hari nak melawat blog cikmin. tengok gambar macarons sampai kenyang. siap buat geng suka macarons dengan kak yanmie dekat twitter. sumpah sedap macarons. tapi nak beli selalu mungkin tidak. so, tengok blog cikmin je la menjamu mata kan?


4. JustKhai.com


blog kembar. BFF. masuk kadang-kadang hanya untuk baca entry lama-lama. selalunya mmg habit aku datang blog org jarang komen. so sebab tu kadang-kadang kewujudan aku dalam blog kembar aku ni macam tak wujud je. teheee~ siapa kenal JustKhai? founder Oh! Media Network dengan segala website Oh! Media yang semakin pemes bak pisang goreng panas tu. kan, twin?



5. InSecretLoveWeDrown.blogspot.com




ini blog yg awal-awal sudah di bookmark kan. special case. teheee~ bapak lah gila gothic blog ada tengkorak, kaler hitam segala. lepastu panjang bebenor url nya. takpe, takpe, tetap best kadang-kadang. cuma, kalau korang tak paham bahasa sabah, mungkin pening sikit sebab dia ni suka betul mengeja loghat sabah dia dalam entry. ngeee~

okayh, ini semua blog yang aku kerap lawati sepanjang tahun 2011 ni. dah masuk 1 april 2011 pun kan? cepat je masa berlalu. ingat semua, jangan buat lawak april fool bukan-bukan. contoh, R.I.P Jackie Chan ke apa. ngee~ aku harap semua blogger boleh lah join network blogger ni. benefit kita dapat sama-sama kan?




p/s: sah! yang semalam kami nampak itu manusia normal.



contestDH2



You Might Also Like

15 comments

  1. memang takleh tinggal blog kembar die tu.. keh3..

    ReplyDelete
  2. Just khai tu memang kaya dengan blog je...

    Video Bunuh Diri>

    ReplyDelete
  3. whoaa! zie at 2nd place dia carta blog eyra selalu jengah ea. wahhh terharu sioott.

    pssttt yg tang cakap zie comel tu...feduliks, zie nk gak kembang baca.wakakakaka :D

    thanx dear :)

    ReplyDelete
  4. anarm dengki lettewwww tak masukkan blog dia haha

    ReplyDelete
  5. nescafe ais; ahh mmg pun teheeeee

    ReplyDelete
  6. redblood; dah kamu asek update blog je. hahahhahaha setiap kali update, menjenguk la. tp kdg2 tak komen. amboii kembang

    ReplyDelete
  7. salam ieyra..thanks ya kerap melawat blog cikmin..maaf lah kalau cikmin jarang bertandang ke sini..masih sibuk dengan oder2 macaron ni..ni pun tau ieyra buat entri dari hasil carian google je.. :P

    ReplyDelete
  8. thanks cikmin sbb dtg, tau cikmin busy hehehehehhee

    ReplyDelete
  9. hi..as salam.

    Kak Jie datang dari blog yang url panjang patlima kilotmeter tu..sampai tak reti nak nyebut.

    ReplyDelete
  10. insecretlovewedrown
    ( sebut: in-si-kret-lef-wi-de-ron )

    bwahahahaha

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook