Apa itu Shopback Malaysia?

10:10 pm

Apa itu Shopback Malaysia? Well, kalau korang online shopper yang tegar, online portal yang baru ni…definitely what you are looking for! Ramai diantara kita yang lebih suka online shopping daripada virtual shopping, kan? Or.. dengan kata lain, korang boleh jimat masa, tak perlu bersesak pergi shopping mall, tak perlu isi minyak dan parking! Semuanya sekarang di hujung jari korang je! 



Tak susah pun…dengan hanya beberapa klik, semua benda yang ada kat hujung dunia sekalipun boleh korang dapat dengan mudah. Satu-satunya jalan penyelesaian ialah ONLINE SHOPPING! Tapi, berapa banyak je online stores yang menawarkan pulangan semula wang pembelian korang? 




Bila kita cakap tentang pulangan semula wang pembelian atau CASHBACK, Shopback merupakan suatu aplikasi yang berkonsepkan Affiliated Platform dengan menghimpunkan barisan e-commerce players kegemaran korang. Nama-nama besar dan femes macam ZALORA, LAZADA, BOOKING.COM merupakan antara affiliated partners yang boleh korang temui apabila korang layari laman web rasmi Shopback Malaysia. 



 Apa yang bestnya, Shopback bagi korang CASHBACK untuk setiap pembelian korang. Contohnya, kalau kroang buat pembelian di mana-mana affiliated partners (dengan syarat harus melalui laman web rasmi Shopback Malaysia), cashback tu akan terus dikreditkan ke dalam akaun Shopback korang berdasarkan peratusan cashback yang ditawarkan. 



 Hmmm seems interesting right? But how it works? Well, you gotta try this out by click here and experience yourself! Tak rugi pun untuk try sesuatu yang pastinya memberikan korang pulangan yang hebat! :)

You Might Also Like

1 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook