Sliq Clinic: Your Neighbourhood Lifestyle Clinic

12:39 am

Hai! Siapa ada masalah kulit dan rasa macam perlukan rawatan dari yang pakar? Ni nak cerita sikit tempat best yang Neyra pergi few days ago which is, Sliq Clinic; Your Neighbourhood Lifestyle Clinic! Sliq Clinic ni registered under Ministry of Health dan ada doktor yang qualified. So kalau nak dapatkan rawatan kat sini jangan takut la nak try kan. hehe... Lokasi Sliq Clinic ni di Oasis Ara Damansara, first floor dalam Oasis Village Mall. Saya suka sangat interior design Sliq Clinic ni sebab macam relaxing, warm, and cozy ambiance. 



Siapa doktor kat Sliq Clinic ni? Dr.Steve Chia obtained his M.B.B.S (M.U) pada tahun 2007 dan ada 6 tahun working experience! Wow. Dan sebab dia ada passion yang sangat tinggi dalam bidang aesthetics, dia ambil diploma pulak. Diploma in Aesthetics (U.S.A) dan sekarang ni active member of A.A.A.M (U.S.A). Dr. Steve sentiasa menjanjikan treatment dan service yang terbaik untuk semua customernya. Dr. Steve percaya dengan konsep setiap lawatan berjumpa doktor tidak perlu jadi pengalaman yang menakutkan dan semua pesakit perlu enjoy dan relax. Beliau juga percaya bahawa aesthetics seharusnya selari antara kecantikan, kesihatan yang baik dan hidup gembira.


Saya dijemput untuk turut serta dalam Bloggers Tea Party di Sliq Clinic haritu. Dr. Steve pun ada buat live demo Botulinum Toxin A & Filler Treatment untuk salah seorang blogger membentuk tulang hidung nya. wahhhh terus nampak perubahan immediately lepas treatment! 

Eh tapi saya takde la cucuk hidung jugak! untuk saya ambil treatment Silk Peel Dermalinfusin Medical Facial je. pergh first time guna machine untuk facial siap ada vacuum bagai ni. habis la semua pore yang degil hilang. nyah dari muka! 



mula mula tu dia scan dulu kulit untuk check skin condition. dah tahu apa masalah kulit, baru Dr. Steve akan suggest treatment apa sesuai. macam skin saya kering, so kena hydrate lebih sikit lah dengan Vitamin C! 


memang terbaik lah treatment kat sini. dah sedut-sedut dengan vacuum tu. lepas tu revitalize skin dengan vitamin C bagai,letak pulak mask kat muka. hasilnya lepas treatment rasa smooth je kulit. 



terima kasih Sliq Clinic invite kami dan bagi facial treatment free!

jom ramai-ramai datang sini dan dapatkan treatment dari yang pakar. 

 Sliq Clinic 
First floor unit 19, Oasis village, 
Jalan PJU 1A/7A, Oasis Damansara, 
47301, Petaling Jaya. 

 Phone: 017-2775580 
 Email: [email protected] 
 URL: www.sliqclinic.com 

 Business Hours:
Monday to Saturday: 10am – 7pm 
 Sunday & Public Holiday: Closed
















You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook