Nikmati Fabulous Four di Domino's Pizza!

2:46 am



Siapa suka Domino's Pizza? Ah, tipu lah kalau tak suka kalau depan mata ada Domino's Pizza Thin Crust lepas tu topping melimpah ruah dengan cheese meleleh-leleh. Kan? Ha, baru-baru ni, takde lah menu baru untuk pizza tapi untuk memaniskan lagi mulut korang yang manis, dan mengenyangkan lagi perut korang yang kadang-kadang macam ada saka naga meronta minta makanan tu, Domino's Pizza keluarkan menu baru iaitu Fabulous Four! Eh, bukan superheroes Fantastic Four tu. FABULOUS okayh. Stay, Fabs not fat ok? 

 

Fabulous Four ni sebenarnya sesuai untuk yang berpendirian macam lalang berterbangan di tengah padang, yang tak boleh nak decide aduhhh nak order cheesey mozarella stix ke? Cinnastic ke? Eh drummets macam sedap jugak. Aduh garlic cheese onion ring menyelerakan!

Empat menu pilihan ramai di dalam satu kotak! Tak perlu lagi pening nak order semua. Sweet & Savoury Taste semuanya in one box. Dalam sekotak Fabulous Four yang hanya berharga RM19.90 ini ada ayam kegemaran ramai; Roasted Chicken Drummets, roti dengan cheese meleleh nyum nyum; Cheesy Mozarella Stix, all-time favourite semua; Garlic Cheese Onion Rings, dan juga faveret saya, Mini Cinnadots! 



Untuk penjimatan yang lebih unggul, korang boleh order Fabulous Four + 2 Pizza Deals dan jimat banyak! 2 Pizza Deals boleh dibeli dengan harga serendah RM30 untuk 2 regular pizza, RM50 untuk 2 large pizza dan RM70 untuk 2 Xtra large pizza. Ada 28 jenis pizza boleh dipilih kot! Fuh rambang mata. 

Jom pergi order Domino's Pizza sekarang!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook