Dettol Deep Cleanse membantu menjaga kesihatan kulit

3:34 am


Menjaga kebersihan salah satu faktor paling penting kita kena utamakan dalam kehidupan di rumah atau di luar terutamanya untuk kanak-kanak. Demi kebersihan dan kesejahteraan keluarga kita, dan demi menjaga kesihatan kulit ni, penggunaan Dettol di rumah memang dah lama wujud dalam kamus hidup saya. Pergi mana mana pun bawak Dettol Hand Sanitizer! Lepas ni hidup lebih mudah dengan produk Dettol terbaru -- Dettol Deep Cleanse!



Setiap hari kulit kita akan terdedah dengan debu, peluh, pencemaran, dan segala jenis kotoran lain yang akan mengakibatkan kerosakan kulit.  Produk terbaru Dettol Deep Cleanse mengandungi exfoliants yang akan membantu remove semua sel sel kulit mati dan lehihbdeep cleansing gitu yang pasti bantu kita menjaga kesihatan kulit untuk jadi lebih baik.


Dengan 100% natural apricot micro-scrubbing beads, Dettol Deep Cleanse available dalam bentuk sabun buku dan juga body wash. Kulit lebih sihat, lembut dan cerah berseri gituh. Satu perkara saya suka dengan Dettol Deep Cleanse baru ni ialah bau fruity tu. Memang best! Lepas tu sempat try tahap keberkesanan Dettol Deep Cleanse Body Wash sebelum dan selepas menggunakannya. Sebelum cuci tangan, moisture value kulit saya ialah 36.0% tapi selepas mencuci tangan, 46.4%! Ternyata tahap kelembapan kulit meningkat dengan Dettol Deep Cleanse ini. 



Dettol Deep Cleanse Body Wash & Bar Soap available di semua farmasi dan supermarket. Untuk Dettol Deep Cleanse Body Wash bersaiz 225ml hanya RM6.90 dan untuk saiz 850ml cuma RM20.25. Untuk 800ml refill pack pula cuma RM15.67 sahaja. Untuk Dettol Deep Cleanse Bar Soap pula cuma RM10.45 untuk saiz 105g (pek 3+1). Ayuh kita jaga kebersihan dengan Dettol!



You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook