Lazada Super Beauty Day - diskaun sehingga 80%!

5:47 pm


Siapa je tak teruja nak menanti 10 Oktober atau 10.10 ni sebab banyak sales di semua tempat sempena 10.10. Tak terkecuali, Lazada akan mengadakan Lazada Super Beauty Day untuk orang-orang cantik macam kita ni. Eh? 

Dengan potongan harga sehingga 80%, yang hanya sehari iaitu 10.10, Lazada Super Beauty Day merangkumi pelbagai jenis produk kecantikkan terpilih. Bayangkan ada jenama Klairs, Innisfree, Maybelline dan sebagainya dan kita dapat harga lebih murah! Bukan tu je, jenama lain dari luar negara seperti Urban Decay, AHC, NYX, Dove, Olay, Eucerin, Clinique, Biotherm dan Neutrogena juga ada diskaun hebat pada 10.10 nanti.




Lazada Super Beauty Day juga menawarkan Flash Sales pada jam 12am, 9am, 2pm, dan 7pm, ada juga pelbagai Vouchers, Set Bundle, dan tawaran beli 1 percuma 1! Wah banyaknya offer menarik boleh shopping sakan esok pada 10.10! Paling best mestilah yang Buy 1 Free 1 tu. 

Ada lagi yang menarik! Hanya di aplikasi Lazada, ada game Super Beauty Day Slash It! Mudah je, korang hanya perlu:

1. Muat turun dan  daftar masuk ke aplikasi Lazada

2. Pilih produk yang korang nak dalam katalog Slash It!

3. Kongsi kepada rakan-rakan untuk membantu korang slash produk tu. 

4. Jika target nombor berapa korang nak slash tu tercapai, beli produk tu dengan harga yang tak terjangkau di akal! 


Jangan lupa join Lazada Super Beauty Day ni esok! Menyesal nanti tau kalau tak rebut peluang macam ni sebab ada banyak tawaran menarik. Maklumat lanjut bolrh layari di: website www.lazada.com.my.

You Might Also Like

1 comments

  1. Perghh 80% discount. Banyak tu... nak try survey huda beauty la kalau gini...

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook