Peraduan Yeo’s Raya Bergaya – Menang Proton X70

10:41 pm


Belum lagi masuk bulan Ramadan tapi terasa tak sabar hati ni untuk bertemu bulan Ramadan yang mulia dan penuh dengan ibadah. Berbuka puasa bersama satu keluarga pastinya saat yang paling Ney nantikan lebih-lebih lagi tahun ni tahun pertama Ney akan sambut Ramadan bersama suami. Tak sabarnya!

Salah satu kegemaran Ney dari dulu mestilah berbuka puasa dengan air soya Yeo's. Lagi-lagi kalau dapat letak cincau dalan soya tu sedapnya! Lagi semangat nak berbuka dengan air Yeo's setiap hari sebab Ney ternampak baru-baru ni ni ada Peraduan Raya Bergaya Yeo's. Hadiah utama peraduan ni memang sangat menarik, dapat menang Proton X70 wei! Fuh, minum air pun boleh menang kereta sebijik hah. Kalau tak menang kereta pun, boleh menang duit raya, 25 orang pemenang mingguan sepanjang 8 minggu berpeluang untuk memenangi duit raya sebanyak RM500 seorang!
Macam mana nak join Peraduan Raya Bergaya Yeo's ni? Hah senang je. Hanya 4 langkah diperlukan.


Langkah 1: BELI
Beli mana-mana produk Yeo's macam makanan dalam tin ke, sos ke, minuman, mi Cintan, air Justea, Tong Nam dan sebagainya bernilai RM8.00 dalam satu resit. Tapi dalam banyak barang korang beli tu WAJIB ada satu minuman Yeo's dalam botol ok? 1 resit dikira sebagai 1 penyertaan peraduan. Jangan lupa, resit juga pastikan dicetak dengan jelas ada tulis jenama Produk Yeo's bersama nilai pembelian yang bertarikh dalam tempoh peraduan yang ditetapkan iaitu dari tarikh 15 April hingga 9 Jun 2019.



Langkah 2: SNAP & HANTAR
Korang ambil gambar resit, lepas tu bukak apps WhatsApp dalam telefon korang, dan muat naik gambar resit rasmi pembelian tadi. Lepas tu korang taip nama penuh, nombor kad pengenalan, dan nombor resit rasmi.
Pastikan gambar resit jelas tunjuk nama kedai, tarikh, nombor resit rasmi, kuantiti, dan nilai pembelian produk Yeo's. Jangan lipat resit pulak masa ambil gambar ya! Hah ambil gambar betul-betul tau!

Langkah 3: WHATSAPP
Lepastu senang je, korang hantar penyertaan tadi melalu WhatsApp ke nombor telefon 012-2124873. Lepas tu sebagai peserta, korang akan menerima satu notifikasi rasmi dari pihak penganjur dalam masa 1-3 hari bekerja untuk setiap penyertaan yang telah diterima.

Langkah 4: SIMPAN
Simpanlah resit rasmi pembelian tu untuk pengesahan. Ye la mana lah tau kot korang menang nanti kan?

Oh ya, baru ni bila Ney ke pasaraya ternampak packaging baru dan botol baru Yeo's Soya 1 Liter. Wah tak sangka dah ada dalam bentuk botol 1L. Lebih mudah lah nak simpan dalam peti ais nanti! Senang nak sejukkan, dan kekalkan kesegaran air soya tu. Bila dalam bentuk botol jugak, senang sebab air tak mudah tumpah sebab penutup lebih rapat. Dan yang penting, suami Ney suka sangat kitar semula botol-botol plastik yang boleh bantu selamatkan alam sekitar ni. Tapi paling penting, bila dah beli air soya Yeo's 1 Liter ni sesuai sangat untuk dihidangkan sewaktu bersahur atau berbuka bersama keluarga kan?


So apa lagi? Jom kita ramai-ramai join Peraduan Raya Bergaya bersama Yeo's ni. Mana tahu boleh menang kereta Proton X70 sebijik kan?

You Might Also Like

2 comments

  1. Macam best.. agak2 kebarangkalian nak menang tu tinggi tak? hehehe

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook