Beli Rumah, Jom Umrah Dengan IJM Land

1:28 pm



Siapa je tak teringin nak ada rumah sendiri kan? Saya percaya semua orang punya impian untuk memiliki rumah sendiri. Tapi dalam masa yang sama sedang keliru nak simpan duit beli rumah sendiri atau menunaikan ibadah ke tanah suci dulu. Atleast buat umrah dulu la kan? Hah, good news! IJM Land akan bantu selesaikan masalah korang tu. 


Dengan kempen “Beli Rumah, Jom Umrah” yang diusahakan oleh IJM Land Bhd dengan kerjasama Andalusia Travel & Tours Sdn. Bhd., Bumiputera kini boleh memiliki rumah dengan harga yang berpatutan dan dalam pada masa yang sama dapat menunaikan ibadah umrah. Bumiputera dibeli pilihan untuk membeli rumah impian di Seremban 2, Seremban 2 Heights atau Seri Binjai @ Rahang dan seterusnya terbang terus untuk menunaikan ibadah umrah dengan pakej yang ditawarkan oleh Andalusia Travel & Tours Sdn. Bhd.



Promosi ini akan berakhir pada 31 Julai 2016, dan berharap akan membantu untuk meringankan beban kaum Bumiputera untuk memiliki rumah impian dan juga menunaikan umrah. Pihak IJM Land sangat memahami tentang kehendak ini. Setiap unit rumah yang akan dibeli, IJM Land menawarkan pembeli all-expense paid trip untuk 12 hari kepada 2 orang untuk menunaikan ibadah umrah. Perbelanjaan itu termasuk tiket kapal terbang pergi dan balik, tempat tinggal (twin sharing) di Hilton Towers, Mekah selama 6 malam dan di Mawaddah al Waha atau Mawaddah al Huda, Madinah selama 4 malam, ground transport dan makan minum di sana. 
Kalau diri sendiri tak sempat pergi takpe, boleh transfer nama mak ayah. 


Aerial View of S2 Citypark & Govt Precint (Mini Putrajaya)


Majis Hussain


Hill Park



Hill View

Overlooking Seremban

 Menariknya, IJM Land juga menawarkan pembeli untuk memiliki rumah dengan bayaran muka yang rendah, 0% interest instalment plan up to 36 bulan melalui credit card, percuma 2 tahun subscription fee di S2 Club , subsidi on lega; documentation fee, dan pelbagai lagi faedah yang boleh didapati. Untuk pelanggan setia IJM Land pula, mereka akan menerima rebat tambahan bernilai 1% hingga 1.5% dibawah kuasa IJM Land’s Purchaser Priority programme.


Santana, S2 Heights


Rimbun Vista, Seremban 2


Aviva Green, Seremban 2


Seri Binjai, Seremban 2

Unit-unit rumah yang dijual untuk kempen “Beli Rumah, Jom Umrah” ini ialah:

- 20” x 70” 2 storey linked homes berharga RM488,110 
 - 22” x 70” linked homes berharga RM558,410
- 24” x 80” super-linked homes yang berharga RM661,010
- 2 storey semi-detached home berharga RM925,110. 

Some of the properties, sudah dilengkap dengan perkakasan rumah, Satu lagi penjimatan! Semua pembeli boleh view demo rumah sebelum membayar deposit. Fuh, ada rasa macam tetibe nak beli rumah tak? 


Cepat-cepat hubungi: 

 IJM Land Berhad (187405-T), 
 Ground Floor, Wisma IJM,
 Jalan Yong Shook Lin,
 46050 Petaling Jaya,
 Selangor Darul Ehsan

Tel: +6(03)7985 8288 / 1800 222 IJM (456)
Fax: +6(03)7952 9091
 Email: [email protected]
Website: http://www.ijmland.com/ 
Facebook: https://www.facebook.com/ijmland
Instagram: @ijmland

You Might Also Like

2 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook