Happy 1st Birthday, ALTHEA!

3:51 am




Yeayyyy It's ALTHEA's 1st Birthday. Siapa Althea ni? Nama makwe mana? Eh tak ... tak ... Althea is the wonderful shopping land untuk gegadis di luar sana di mana di Althea ni korang boleh dapatkan segala jenis K-Beauty products yang akan dihantar terus dari Korea ke muka pintu anda!! Punya lah teruja tak payah susah-susah nak ke Korea, terus boleh order online je. Biasalah semuanya dihujung jari je sekarang okayh. Dah lah tak perlu beli tiket ke Korea, lepas tu harga sangat murah dari produk Korea yang berada di pasaran Malaysia pulak tu kan. Fuh, mudah dan berbaloi untuk beli di Althea. FREE shipping pulak tu kalau shopping more than RM150 dan 100% Original! So, sempena first birthday Althea ni, pelbagai offer yang menarik menanti korang semua! 


 

 # Althea's Birthday akan disambut dari 20 hingga 31 Julai 2016. Setiap pembelian dari 20 Julai keatas akan menerima Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit sehingga stok masih ada. 

 

 # Dan setiap 1,500 shoppers yang pertama akan menerima FREE goodies! Full size beauty products pulak tu sehingga stok masih ada. 

 

 # Birthday Giveaway. Pilih 3 Top Sellers for 100% REBATE! Rebate akan dikreditkan ke dalam akaun Althea korang. 

 


 #AltheaTurns1 Instagram Contest. Dah dapat Althea Party Kit? Wish mereka happy birthday dengan hashtag #altheaturns1 dan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah yang awesome bernilai sehingga KRW10,000,000 seperti Macbook Air, Ipad Air 2, iPhone 6S, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera, Althea credits dan hampers dari Althea. Contest bermula dari 20 July hingga 15 August 2016.


So jom cepat-cepat shopping di www.my.althea.kr sekarang sebelum terlambat!

HAPPY BIRTHDAY, ALTHEA! 

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook