Beaupass.com : unlimited access ke spa dan saloon kecantikan!

2:49 am




Unlimited access to spa and saloon? waaaaa kalau yang perempuan dengar ni mesti macam teruja kan? nama pun unlimited access!

Beaupass.com ni satu platform dimana korang boleh dapatkan monthly pass dan unlimited access untuk ke mana-mana spa dan saloon. Monthly pass cuma RM99.00 lepas tu korang boleh pergi ke mana-mana partners yang tersenarai!

 


Oleh sebab saya dah signup as member Beaupass.com, saya terus book mana-mana partner yang saya nak pergi manjakan diri. Bukak website Beaupass.com thru phone pun boleh! Nak mudah, terus pilih location mana yang berdekatan, dan tengok partner dan service apa yang ditawarkan. Dah jumpa pilihan hati, terus tekan button BOOK!

dan saya pilih....

Eve de Beaute dan Bliss & Bless Hair Studio!
Spa dan saloon ni dua-dua terletak di The Strand, Kota Damansara.
Senang kan?


Saya mulakan pagi saya dengan Eve de Beauty Spa dulu. Untuk Eve de Beaute ni mula-mula saya booking 45 mins full body spa scrub & jacuzzi spa tapi sebab ada sedikit masalah seorang perempuan tak dapat nak mandi jacuzzi. So saya tukar package 45 mins ear candle treatment & face relaxing massage.


Masuk je Eve de Beaute ni terus macam wahhhhh ada lagu traditional Bali. mesti massage semua macam kat Bali kan? Then jumpa Vy, dan dia terus explain kat Eve de Beaute ni mereka guna product-product dari Paris iaitu Bernard Cassiere.



Memang pernah dengar jugak lah pasal Bernard Cassiere ni and memang bagus untuk skin. arghhh benda mahal dan branded semua pun bagus haha! Lepas tu Vy explain sikit pasal treatment yang akan dia buat semua. peramah betul Vy and bila sebelum treatment ada explaination macam baru lah kita tahu prosedur-prosedur yang kita akan lalui.


So selama 45 minit treatment tu memang betul-betul relax. Pandai Vy ni face massage relax betul rasa. Vy pun ada tolong buat back massage untuk saya and yeahhhhh hilang semua sakit-sakit badan berlari 10 KM minggu sebelumnya tu. rasa fresh lepas treatment! sebelum balik Vy sempat pesan nanti datang lagi untuk jacuzzi spa pulak. i will! its a must to try! dengan adanya Beaupass semuanya mudah!


Habis je treatment dekat Eve de Beaute, terus saya ke The Strand untuk lunch lepas tu ke Bliss & Bless Hair Studio pulak. wahhh from top to toe treatment seharian kan! bila lagi nak manjakan diri macam ni.



Di Bliss & Bless Hair Studio, saya pilih package Relax Scalp Treatment, dan of course untuk dandruff dan scalp. Dah dua bulan tak treatment rasa macam kena lah buat! hahahaha. dengan cuaca panas Malaysia ni boleh mendorong kulit kepala gatal-gatal.

Bliss & Bless Hair Studio juga explain dulu apa treatment yang akan dia buat, dan machine-machine yang akan digunakan. Fuhhhh siap scan kulit kepala dulu sebab nak tengok hasilnya nanti. 


Dan selepas dua jam lebih kat dalam tu, kepala rasa sangat ringan! hasil scan scalp selepas treatment pun menunjukkan no more dandruff! yeahhh~ terima kasih Bliss & Bless Hair Studio untuk service yang sangat bagus!

korang nak unlimited access to saloon and spa macam ni?
Terus ke Beaupass.com dan get your invite.
Masa nak purchase monthly pass tu nanti jangan lupa letak code; NEYRA20 dan korang akan dapat RM20 OFF! 


Jom manjakan diri dan dapatkan unlimited access untuk ke spa dan saloon berdekatan!





You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook