Review: IsMe Beauty & Cafe

11:22 pm


Few days ago sempat lepak-lepak dengan kawan blogger. Then first time kenal dengan blogger Mera, dan lepak sekali dengan blogger Uzu. Tengah jalan-jalan dalam Nu Sentral Mall lepas main bowling tu, Uzu dengan Mera nak tengok Spectre malam tu tapi show lambat lagi. So ada masa kurang dari satu jam, bawak lah diorang ke IsMe Beauty & Cafe ni. Apa menarik cafe ni agaknya?




Uzu happy sangat first time masuk Isme Beauty & Cafe ni terus tertido masa ambil gambar. haha! Masa kitorang masuk cafe ni, semua macam woahhh woahhh jakun habis ambil gamabr tak henti-henti! Cantik gila cafe ni! Teruja pulak duduk dala ni. Semua benda comel dan menarik! IsMe Beauty & Cafe ni sebenarnya jual beauty product dan jugak ada cafe untuk makan-makan. 2 in 1 lah kiranya. Akan ada consultant yang akan entertain kita untuk consult tentang beauty, and explain apa yang sesuai untuk kulit kita and so on. Di IsMe Beauty & Cafe ni ada dua products dari USA & Korea iaitu IsMe dan Cuscos.  Tapi, nak datang lepak makan-makan sambil bergossip ala-ala girls day out pun boleh je. Cafe open to public tak semestinya buat kena beli beauty products baru boleh lepak cafe. Hehehe~ Jom lihat menu apa pilihan kami.


Best seller meal;
Lite & Crisp Fish Bamboo Charcoal Burger, 
RM 25.90.


Chef recommended meal;
German Chicken Thuringer Sausage on Wholemeal Loaf, 
RM 25.90.


IsMe Signature Coffee,
RM 13.00


Rose Lychee Mille Crepe,
RM 15.90.

Matcha Latte,
RM 13.00.

Rose Latte,
RM 13.00



Semua menu kat sini agak healthy sebab beauty dan healthy kena lah selari ye dalam kehidupan. cewahh~ Dan ketahuilah setiap makanan dalam menu cafe ni adalah low calories! tapi kalau sampai dua tiga jenis menu korang order untuk makan sorang takde lah low calories dah. haha! Interior cafe ni sangat menaik, siap pilow and sofa, dan agak privacy. Sesuai untuk girls hangout mahupun berdating. And yeah, they have lady privillege too. Nak tahu apa lagi benefit yang ada kena lah datang sini!



IsMe Beauty & Cafe,
Level Concourse, 
Nu Sentral Mall.

Business Hour: 10 am - 10 pm.

No Pork/Alcohol.
Other outlets: Empire Shopping Gallery and Bintang Fairlane.

Instagram: @isme_beauty_cafe


You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook