Siti Nordiana dan Diana Amir sudah mula bertudung

3:41 am

semalam, baca Kosmo, Siti Nordiana dah mula berhijrah kepada imej bertudung. hari ini, baca di Twitter, Diana Amir pula mula berhijrah ke imej bertudung. Alhamdulillah...moga imej mereka ini kekal begini. lihat gambar-gambar Siti Nordiana dan Diana Amir bertudung.




“Sebenarnya saya sudah mula memakai tudung sejak bulan puasa yang lalu. Keputusan saya memakai tudung ini bukanlah disebabkan fesyen semata-mata, tetapi ini adalah imej terkini saya dan berharap ia akan kekal sampai bila-bila. Lagipun perubahan imej yang saya lakukan ini adalah satu kesedaran terhadap tanggungjawab sebagai seorang wanita muslim. Malah, ini juga adalah langkah awal untuk saya berubah ke arah menjadi seorang insan yang lebih baik,” 



"Diana baru start bertudung daripada smlm,dan alhamdulillah dapat bimbingan daripada kawan-kawan yang berhijrah jugak,diana sedang belajar,diana dah tetapkan hati untuk terus belajar dan membetulkan diri ke jalan yang diredhai insyaAllah. Terima kasih semua,semoga semua terima perubahan diana dgn hati terbuka,Allah time is always right"

Alhamdulillah , terbuka hati mereka untuk mula bertudung. tapi, artis yang sorang ni pelik pulak. lihat di Beautifulnara, semakin terbuka fesyen bertudung nya. siapa? Fida, awek Mamat Sepah. dan hari ni , kecoh penyebaran gambar Fida tidak bertudung. kononnya, Mamat tersalah upload di Facebook? wallahualam



You Might Also Like

5 comments

  1. ou my gadd..


    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. tak terkata. masing2 ada akal.
    hope kita kekal bertudung dan tutup segala aurat yang wajib. insyaallah.:)

    ReplyDelete
  3. aku tak suka betul ngan Mamat ni,poyola..
    betul ke kumpulan Sepah berpecah sebab die,cuba korek nak taw ni?
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Memang sejak akhir2 ni selalu tgk gambar Fida yg asyik mendedahkan leher nye, saya menjadi kurang berminat skrg dengan cara Fida

    ReplyDelete
  5. sejuk mata bila tengok siti nordiana bertudung

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook