Minuman Kolagen Sarang Burung - The Joy Of Life

10:32 pm





Memang ramai yang tahu, banyak kebaikkan minuman sarang burung dari segi kesihatan seperti membaiki sel-sel tubuh badan, menguatkan sistem imunasi tubuh badan dan sistem pernafasan, dan juga meningkatkan prestasi organ dalaman. Dan salah satu kebaikkan yang paling utama ialah dari segi kecantikkan dimana dapat membaikpulik sel kulit, melicinkan, melembutkan, dan wajah akan kelihatan lebih muda dalam jangka masa panjang. Dan untuk kebaikkan semua, Ecolite Biotech Manufacturing Sdn Bhd (Ecolitte) memperkenalkan minuman kesihatan terbaru, Collagen Bird's Nest - "The Joy of Life".


 
 

Diperakui dan diiktiraf sijil halal, The Joy of Life menggabungkan kebaikkan untuk kesihatan dari sarang burung dan kebaikkan dari segi kecantikan dari kolagen ikan, yang menghasilkan kolagen di dalam tubuh badan dan melawan tanda-tanda penuaan, dan memperbanyakkan lagi pilihan minuman kesihatan dan kecantikkan untuk pengguna di Malaysia.

 
 

The Joy of Life mengandungi kesemua bahan makanan organik termasuk Edible Bird's Nest, Marine Fish Collagen, Gula Batu, dan Air RO, yang bukan sahaja berkhasiat tetapi selamat dimakan. Bebas dari segala bahan-bahan terlarang dan pewarna tiruan, The Joy of Life ternyata memberi banyak kebaikkan untuk pengguna. Sebagai pengeluar dan pengedar sarang burung di Malaysia, Ecolite juga mengeluarkan banyak produk berasaskan sarang burung yang dipastikan berkualiti tinggi. Terdapat lima perisa berlainan The Joy of Life; Aloe Vera, Laici, Longan, Kurma Merah bersama Wolfberry dan juga perisa Original, yang pasti kena dengan anak tekak rakyat Malaysia.

 

Setiap botol The Joy of Life mengandungi 2500mg Kolagen dan datang dengan packaging yang sangat cantik dan convenient maka pengguna boleh grab and go je kalau nak minum The Jpy Of Life ni. Boleh didapati di seluruh cawangan 7-Eleven di Malaysia dengan ahrga RM6.80 sebotol, The Joy of Life akan dijual juga di farmasi dan pasaraya seluruh Malaysia dalam masa terdekat. 

You Might Also Like

2 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook