ToGo™ MiFi MX230 Terkini Dari P1

9:05 am




Terima kasih P1 kerana beri saya peluang untuk mencuba MiFi P1 yang baru dan terkini iaitu MiFi MX230! Masa mula-mula bukak kotak MiFi, rasa teruja lihat rupa bentuk MiFi MX230 yang sangat ringan, dan compact. Dengan design yang sangat kecil, ringan hatta mudah disumbat dalam handbag sekalipun, MiFi MX230 sangat sesuai untuk mereka yang sering sibuk kesana kemari travel atau dengan kata lain 'on the go', yang ingin jimat guna data plan tapi banyak sangat gadget so boleh lah connect dengan satu device sahaja, serta untuk mereka yang sangat baik hati nak bawak MiFi pergi lepak kedai makan sambil share connection internet sesama rakan taulan.



Dengan menggunakan kuasa bateri sebanyak 1600 MAH, MiFi yang boleh menerima signal 4G ini juga mampu berkongsi dengan 8 device yang lain (7 Wifi + 1 USB). Bateri MiFi MX230 ini juga mampu bertahan selama 6 jam dalam mod aktif dan tanpa charging. Hanya bersaiz sekecil 69mm x 69mm x 13mm, dan seberat 75 grams, MiFi ini hanya memerlukan masa selama 3 jam untuk dicas bateri sepenuhnya. Oh, untuk charge battery, cuma menggunakan USB cable yang disediakan. senang kan? Lihat MiFi MX230 di tangan saya, kecil bukan? 


Setiap pakej MiFi MX230 ini mengandungi:

1 x P1 MX230 MiFi Modem dengan built-in bateri yang boleh dicaj
1 x kabel mikro USB
1 x USB wall power adaptor
1 x manual pengguna

Berminat untuk memiliki MiFi MX230 dari P1 ini? berasa sangat teruja? lihat plan MiFi dibawah atau untuk keterangan lanjut, boleh terus ke laman web: http://www.p1.com.my/mifi.



tunggu pengalaman-pengalaman saya bersama MiFi MX230 ketika saya on the go banyak destinasi sepanjang minggu ini. 









You Might Also Like

3 comments

  1. I was suggested this blog by way of my cousin.
    I'm not positive whether this submit is written by way of him as nobody else realize such precise approximately my difficulty. You are incredible! Thanks!
    Feel free to surf my blog post drum tobacco

    ReplyDelete
  2. amboi, dah jadi tech reviewer lak :p

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook