ketika diri ku masih sedar..

9:26 pm

urmmmmm....
another day yunk sgt borink bg ku..OMG!! ape lar aku nk wat cuty sem ni...duk terperap je kat umah...tiap2 ari gini leh mati aku! huhu....nak wat asignment pon malas.....cik eyra!! sila siapkan assignment CS anda (terngiang2 kata2 madam suryani)

apesal la ktorg ade redo2 neh..malas btol aku...mcm sial..oh ye...sbut pasal asignment.. aku rasa BAHAGIA yg amat sgt kerna miss mawar sms td bgtaw DBMS aku dpt M+..yeah! tgk la abg E.D ku and abg ZUL ku....adek mu ini akan kalahkan korang!! wakaka... (tak bek btol berlagak..ish2...) ntah la....sape yg menang pon aku tak kesah sebenrnye...urmmmm tp aku tetap mau menang!

smlm aku kemas2 bilik..jmpa la kotak2 lama...ouh kenangan lamaku rupanya...cuba teka aku jmpa ape? ya~ aku jmpa surat2 pen pal aku yg lama...rindu nye larh kat korang seme...mana la seme ilang...dr 2002 untill lar 2005..after spm seme ilang..yg still contact ngan aku cuma ZAM, JEFF, EPUL..mana yg lain?? aku rindu korang larh!! dah lama tingalkan dunia pen pal ni...tp korang tetap kawan2 aku selamanya!!

ummm... ape aku nk bebel lg ntah....tataw ar.....hahaha....otak ku masih merenk bawu bgun tidur sbnrnye....chow!!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S