tade mood neh .

6:28 pm

aku ta penah kesah pon kalau ta de yang nak kawan ngan aku.
sebab aku ta penah kesah hal orang lain.
aku nak ingat kan korang yg rasa mcm kwn aku lah skrg neh.
aku BUKAN sejenis kwn yg hidup susah dan senang bersama.
aku TAK pernah nak ambil berat pasal korang.
sebab aku BUKAN jenis yang amek tahu hal orang lain.
aku cuma kesah hal aku sorang.
aku BUKAN kwn yg baik.
itu sudah pasti.
sebab aku dah BOSAN dengan semua org.

You Might Also Like

1 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S