Jamu Rahsia Bidan Kampung - Set Lengkap Jamu Wanita Untuk Kurus, Montok, Ketat!

4:38 pm


Beberapa minggu lalu, masa Ney ziarah Tok dekat kampung, Ney kagum tengok muka dia masih awet muda, badan bertenaga dan langsing, kekal cantik untuk kategori wanita usia macam dia. Kagum! Bila tanya, Tok cakap mudah je nak kekal macam ni walaupun dah tua. Jaga makan, pantang larang dan amalkan jamu kampung. Fuh! Hati tak berapa kuat la nak ikut petua nenek ni lagi-lagi nak kena makan manjakani la, ubi cekur la, apa segala jenis yang ada. Pahit kot! Takde ke yang mudah sikit?




Tapi kalau tengok sekarang ini dah ramai yang sedar pentingnya amalkan jamu dan herba untuk kembali langsing dan dapatkan bentuk badan idaman. Kembali kepada zaman petua nenek moyang kita. Teringin nak try, so Ney cari punya mencari jamu yang terbaik, Ney diperkenalkan dengan Jamu Rapat Sukma keluaran Jamu Rahsia Bidan Kampung yang sedang meningkat naik namanya.  Jamu Rahsia Bidan Kampung ni dirumus khas dengan herba asli turun temurun 100% semulajadi seperti kacip fatimah, manjakanji, akar serapat, belimbing tanah dan mas cotek. Sudahkah terjual sejuta unit katanya. Wow laku keras! 



Ney dah mula amalkan Jamu Rapat Sukma keluaran Jamu Rahsia Bidan Kampung hampir seminggu, satu biji sehari setiap malam. Lepas tu Ney stop minggu ni sebab haid datang. Apa yang Ney dapat perhatikan perubahan ketara ialah, Ney kurang sengugut dah. Kalau tak memang boleh buat bergaduh waktu period datang! Haid juga semakin lancar nampaknya. Asbab memakan Jamu Rahsia Bidan Kampung nampaknya. Hal-hal tenaga batin dan dalam kelambu malu lah nak cerita tapi, memang rasa kelainannya. Sebab jamu ni memang untuk ketat dan rapat. Ehhh...malu lah! Hahahaha. Tak sabar nak tengok apa lagi perubahan yang ada.

Satu lagi ney suka sebab Jamu Rahsia Bidan Kampung ni berbentuk kapsul bukan cecair untuk diminum ke apa. Ney lagi rela telan terus masuk ke anak tekak dari kena tutup hidung untuk minum. Hahaha! Botolnya juga agak kecil, jaid mudah dibawa kemana-mana sebab Ney bangak travel. 1 botol ada 30 biji, memang cukup stok sebulan. Kesan sampingan setakat ni untuk badan Ney, takde lagi. Lain orang, lain kesannya.

Bila orang tanya, selamat ke makan jamu macam ni? Bagi Ney, as long as Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) ada bagi kelulusan untuk sesuatu produk tu, Ney yakin ianya selamat dimakan. Jamu Rahsia Bidan Kampung diluluskan ye, dan nombor kelulusannya ialah: MAL07061483T.

Antara kelebihan lain Jamu Rapat Sukma oleh Jamu Rahsia Bidan Kampung ni ialah:

✔ Merawat keputihan
✔ Menyempitkan rahim dan mengetatkan otot dalaman faraj
✔ Mengawal lendir dan lelehan faraj
✔ Mengecutkan tisu-tisu
✔ Mencegah bau yang tidak diingini
✔ Mencegah barah payudara dan barah rahim
✔ Menambat hati suami di ranjang
✔ Menghilangkan gatal-gatal di faraj
✔ Melancarkan peredaran haid
✔ Menegangkan bibir faraj
✔ Mengurangkan sengugut
✔ Menambahkan tenaga batin
✔ Payudara kembali tegang
✔ Mengeluarkan angin dalam badan
✔ Melancarkan peredaran darah


Selain Jamu Rapat Sukma, rupa-rupanya ada adik beradik jamu ni yang lain iaitu Kapsul B'Natural dan Jamu Persona Wanita keluaran syarikat yang sama. Kapsul B'Natural juga diformulasi oleh herba 100% original asli yang dihasilkan daripada pilihan 6 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan badan dan mengurangkan berat badan secara sihat. Wah boleh dapat bentuk badan menarik, kurus dan sihat secara natural lah dengan makan B'Natural.

Antara herba terpilih yang terkandung dalam Kapsul B'Natural ialah Garnicia Cambodia (asam gelugor), Rhizome Zingiber Officiale (Halia) , Folium Apium Graveolens (Abstract selery), Semen Azadiracta India (NeemTree), Hydrocortisone Asiatica (Pegaga), Semen Nigella Sativa (Habbatussauda) dan Folium Cinnamimuun Owners. Wah memang nama-nama herba ni agak popular dalam membantu untuk kuruskan badan ye. Buat masa ni Ney makan setiap pagi 1 biji je sebelum sarapan pagi. Ney elakkan minum kaffein, dan banyakkan makan buah, sayur dan minum air kosong. Dalam masa 7 hari ni baru turun 2KG. Tapi nanti dah habis sebotol baru kita timbang ye?

Juga diluluskan oleh KKM (MAL 10053710T), antara kelebihan Kapsul B'Natural ialah:

✔Memberikan tenaga kepada badan
✔Mengurangkan selera makan
✔Menahan nafsu lapar
✔Mencantikkan kulit
✔Mengurangkan lemak dalam badan
✔Membuang toksin dalam badan



Dah kurus badan, lepas tu tegang sana-sini, rapatkan itu ini, mesti rasa nak montok dan mantapkan lagi aset kan? Hah itu lah pentingnya makan Jamu Persona Wanita pulak. Jamu Persona Wanita ialah  jamu khas untuk payudara dihasilkan oleh formula herba 100% original asli dan dibuat secara moden tanpa menggunakan bahan kimia. Bahan terkandung di dalam Jamu Persona Wanita dihasilkan daripada pilihan 5 herba kampung terbaik khas untuk para wanita mengekalkan kecantikan payudara mereka bagi yang sudah berkahwin atau belum berkahwin. Wah boleh la  aset kita lebih anjal dan mantap tanpa perlu berbelanja besar.

Antara herba terpilih yang terdapat dalam Jamu Persona Wanita adalah seperti Barrington acutangula,Radic Hippocretea(Serapat), Pueraria Mirifica Rhizome(Ubi Lobata), Nigella semestinya sempurna bagi memastikan para wanita mendapatkan keanjalan payudara yang diimpikan selama ini.

Berkelulusan KKM (MAL 11105006T), kelebihan jika mengamalkan Jamu Persona Wanita ni ialah:

✔Membesarkan lagi payudara
 ✔Mencerahkan puting payudara
✔Memantapkan payudara untuk lebih padat dan montok
✔Mengurangkan kedutan pada payudara
✔Menjadikan payudara & punggung korang lebih seksi
 ✔Menegangkan & menstabilkan kedudukan payudara
✔Menganjalkan payudara Dan kekalkan kecantikan payudara


Mahal ke Jamu Rahsia Bidan Kampung ni? Tak, sebotol cuma RM70 je untuk mana-mana pilihan jamu diatas. Tapi, sekarang ada promosi hebat! 

1 Botol Jamu
RM60+ FREE Postage 

2 Botol Jamu
RM100 + FREE Postage

3 Botol Jamu
RM120 + FREE Postage

6 Botol Jamu
RM200 + FREE Postage + FREE Gift


Berbaloi-baloi pakej promosi ni kan? Hah lepas tu ESKLUSIF untuk pelanggan, setiap pembelian Jamu Rahsia Bidan Kampung, korang berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah tahunan dimana syarikat ExtraPrima Sdn Bhd akan menyambut ulang tahun ke-6 dan pemenang bertuah akan memenangi hadiah-hadiah yang menarik. Wah, seronoknya!


Sebarang maklumat atau tempahan produk jamu boleh hubungi talian dibawah:

Facebook : 

JAMU RBK :
 013-5300655

JAMU PERSONAWANITA :
 013- 9650546 

KAPSUL B’NATURAL :
 019-2457869

You Might Also Like

2 comments

  1. Kenapa mkn jamu ni haid sy terganggu pula?? Ada ka jamu ni myuburkan?? Ada potensi tuk mengandung???

    ReplyDelete
  2. sya juga ingin bertanya..? ada kah jamu ini menyuburkan..?

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook