salam aidil adha...

9:34 am

Salam aidil adha...
Berlalu sudah aidil adha…
saat berderai jatuhnya titisan airmata suci Nabi Ibrahim melihatkan keteguhan iman anaknya Nabi Ismail, di kala itulah bermulanya sejarah agung erti sebuah pengorbanan….
Aidil adha kali ni aku sambut di kg sepakat, kuala rompin…. Umah tok and tokki aku… tak beriye sgt smbut nye… Cuma di pagi raya ade mcm2 makanan yg tak larat utk di makan.
Malasnya aku nak tulis pnjang2… so, ni je la gmbr2 yg ade…

Photobucket

tok sedang anyam ketupat... :p


Photobucket

ketupat yg dah jadi...hehehe...


Photobucket

rendang yg bakal dihabiskan oleh aku!

Photobucket

mirza aqil yg tembam!


Photobucket

tokki and makndak...ketua chef! hehehe...


Photobucket

pakndak and ayah memotong lembu yg terkorban...


Photobucket

syamil ni potong lemak lembu je...hehehe...


Photobucket

tau kamu ini buah ape? faveret aku ni...buah kemunting!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S