Kisah Inspirasi: dengan modal RM800, kini rezeki berganda

11:20 am


Dulu hidup Wan Azmira susah, ye lah kan bila baru habis belajar, nak mulakan fasa baru tu memang susah sikit nak survive. Lebih-lebih lagi datang ke kotaraya besar seperti Kuala Lumpur untuk mencari kerja yang bagus, dan pendapatan yang stabil ni bukan satu perkara yang mudah dilakukan. Gigih lah kita kesana sini menaiki public transport seperti bas dan LRT untuk terus melangkah. 

"Dimanakah rezeki aku sebenarnya?" -- Mungkin itu yang Azmira tertanya-tanya dalam hati ketika itu. Melangkah dengan kudrat dua kaki, ke sana ke mari untuk mencari rezeki demi melangsungkan hidup. Kadang-kadang, makan entah kemana, tapi diri tetap bersyukur dengak ketentuan-Nya. Bila sudah dapat kerja, tekanan pula oleh orang atasan. Siapa je tahan kalau hidup terus menderita macam ni kan?


Maka, selepas tekanan hidup disini sana, Azmira mulakan hidup baru dengan menjadi Crew DYXY -- level paling bawah sekali. Ye lah, orang kata nak berjaya kena bermula dari bawah. Sikit-sikit kita melonjak naik ke atas. Dari Crew DYXY, selepas itu Azmira menjadi Agent DYXY pula. Berbekal kan RM800 yang ada masa tu, Azmira mulakan hidup baru sebagai Agent DYXY. Tapi dalam hati, gusar juga si Azmira: "Kalau tak habis jual macam mana?". Dilema biasa untuk kebanyakkan agent atau stokis mana-mana produk sekalipun.

Alhamdulillah, dari seorang crew, kemudian menjadi agent dan seterusnya stokis. Kini, Azmira bergelar Master Stokis DYXY. Siapa sangka rezekinya disini, bersama keluarga DYXY Cosmetics. Tiada siapa sangka rezeki Azmira bakal berganda tanpa henti dengan hanya bermuka sebagai crew dan bermodalkan RM800 yang ada untuk menjadi agent. Tidak rasa tekanan bekerja, bebas bergerak kesana sini dan sentiasa mempunyai masa terluang untuk diri sendiri, Azmira berasa lega dan puas berkat usahanya selama ni.


Sebenarnya, dah ramai usahawan yang berjaya seperti Azmira yang dibantu oleh DYXY Cosmetics ni. Wujudnya Akademi DYXY, adalah untuk membantu lebih ramai jutawan kosmetik lahir dalam industri ni dan purata hasil jualan mereka juga adalah dari 5K ke 30K angka sebulan dan ianya akan meningkat dari masa ke semasa. DYXY Cosmetics juga tidak perlu diperkenalkan lagi kerana sejak tularnya produk DYXY ni, ratusan testimoni terbaik dan terhebat telah diterima dari para pengguna. Ini jelas menunjukkan DYXY Cosmetics bukanlah calang-calang makeup brand. Wow!

Jangan menjadi batu penghalang jika korang tidak tahu cara bagaimana untuk memasarkan produk DYXY dengan lebih berkesan, sebab bila dah jadi agent, Akademi DYXY akan mengajar korang cara-cara marketing yang berkesan. Team marketing pula akan membantu korang sama ada face to face atau secara online. Semua ini PERCUMA untuk agent dan stokis DYXY. Dari marketing online di Facebook atau Instagram mahupun offline marketing, korang semua dapat bimbinga. Untungnya!

Untuk mendaftar menjadi agent atau stokis boleh hubungi sendiri HQ DYXY Cosmetics: Telefon +6014 669 8495 / +603 4820 6031
Email [email protected]
Website www.dyxycosmetics.com
Flolow mereka di Twitter, Facebook dan Instagram: @dyxycosmeticshq.

Jom kita gandakan bersama-sama rezeki yang ada!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S