im not in good mood..!!

10:04 am

aku sangat BENCI org yg ske masuk campur hal org lain..!!
aku TAK PERNAH amek tahu hal korang semua...
so, why korang SIBUK sgt nak masuk campur hal aku..??
aku paling TAK SUKA makhluk spesies mcm ni..!!
so, tolong JAUH kan diri kalau terasa korang adalah spesies begitu..!!
aku dah FED UP sangat2...
jangan sampai aku betul2 SAKIT HATI dgn semua ni..!!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S