happy birthday untuk insan-insan special...

9:03 am

Photobucket


Happy birthday! Birthday lagi? yeah, eyra sangat2 suka wish birthday kat org lain. Sebab eyra mmg ingat birthday org lain cuma org lain je ta pernah ingat birthday eyra *sob…sob…sob…* ape2 pun, happy birthday untuk insan2 special *ooppsss…bukan special di hati eyra tapi birthday mereka yg special* apakah yg special itu? Sebab birthday diorg 4 tahun skali je. Hahaha…29hb February! Siann korang kann? Ta pe2…jimat sket duet eyra ta payah beli hadiah utk korang. Ye tak?

Utk insan2 special yang bernama mohd faeez dan mohd shaiful anuar; selamat hari lahir. Moga hidup kamu sentiasa diberkati Allah swt. Moga kamu sentiasa Berjaya dalam apa jua yang kamu ceburi sekarang ini.

Okayyh utk pengetahuan kamu berdua, eyra ada beli kek yang sgt sedap di kedai kek King’s. tapi bukan utk korang okayhh?? Oleh sebab 29hb February tidak ada dalam calendar 2009, maka kek ini hanya utk eyra. Hahaha… kejam kann?? *nyum…nyum…sedap gilew!*

oh yer, happy birthday juga utk tatty, arfa, farid, afiq (setakat yang eyra ingat ler..). birthday mereka pada 1, 2 dan 3 hb march. sangat2 ingat kerana mereka adalah ex-classmate saya di smart dulu kala. happy birthday all!

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook