sila lihat gambar.

11:23 pm

status: now currently busy with the assignments. walaupun saya sedang berada dalam mid semester break. omg. juga tertekan dengan admin kpmb itu. mana elaun kami? sangat berbaloi tunggu lama sedikit jika elaun kami dinaikkan. tapi semua itu palsu. auta. memang tidak akan dinaikkan seperti khabar angin yang bertiup sepoi2 bahasa sebelum ini. maka, mana elaun kami? mizi cakap lepas cuti ni kita gi serang admin. hahaha. sangat tiada keseronokan utk bercuti tanpa duit yang banyak. betol tak geng?

geng? oh teringat2 citer upin dan ipin itu. tiada kesempatan uk menontonnya. huhu. sapa mahu belanja tgk wayang? cerita itu masih ada di pawagam terdekat. mahu nonton!
teibe rindu kat kolej. haha. sebenarnya bosann. ye lah, cuti ta sama ngan orang lain. dah tataw nak buat apa. walaupun masih banyak assignment perlu disiapkan. oleh sebab saya bosan, saya dengan semangat rajin terlampau mahu upload sedikit photo untuk tontonan umum. selamat terhibur. :)

Photobucket


lihatlah mata saya. ini terjadi kerana tidak cukup tidur sejak akhir2 ini. mengapa ntah. assignment lah. gambar ini diambil ketika baru sahaja bangun dari tidur yang sangat tak cukup. teruknya mata ku! tidak chantek seperti mata vujie *konpem ujie tetibe terasa bangga saya memuji nya...*

Photobucket


agak okayhh sedikit ketika ini. bulat bukan? saya sayang mata saya. mengapa? sebab saya sayang lah. hihihi... status: masih tidak cukup tidur.

Photobucket


kolej saya dilanda musim bunga. tidak percaya? lihat lah sendiri. seiap pagi kami akan melalui tepi kawasan ini. sangat chantek. terasa seperti di oversea. ok fine! bangkit dari tidur. kolej saya cuma di pinggir hutan beranang. di mana beranang pun kamu semua sure ta pasti tempat nya bukan?


Photobucket

cik xxx dan cik nazlina; masih kah kamu ingat kamu berdua pernah posing2 ala model di pokok ini? haha. oversea kunun. sayang masa korang amek gambar itu bunga nya tiada seperti. sangat kesiann pada tukang kebun yang menyapu bunga2 ini setiap hari. kalau tidak disapu pasti lagi banyak bukann?

Photobucket

ini ialah cik nazlina ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya. satu lagi lokasi yang kononnya sedang berada di oversea. dusta semata2. pokok itu memang banyak ditanam di kawasan rumah kami. supaya senang setiap kali krismas tidak perlu cari pokok itu di lain tempat. hahaha. nota: gambar2 semuanya tidak di"blur"kan. sememangnya berkabus. ala2 sedang berada di oversea. okayyh, teruskan angan2.

Photobucket

fenomena biasa bagi rumah zoey. jiran sebelah rumah aku. kucing beliau lapar sebenarnya. mencari jalan utk masuk ke dalam rumah sehingag sanggup memanjat tingkap yg tinggi. tetapi tahu panjat saja, turun tidak pandai. encik zoey; sila ajar kucing anda cara-cara untuk turun dari tingkap rumah. supaya saya tidak perlu mengerahkan tenaga untuk bawa dia turun.

Photobucket


ooppsss lupa pula. gambar ini perlu di upload. haha. nahh cik fara. gambar kamu. saje pomote lebeyh sket. beliau adalah kawan saya. saya sayang dia. okayyhh cik fara; sila tulis dalam diari anda bahawa saya telah membuat sedikit pengakuan disini bahawasanya saya sayang anda. lokasi gambar ini? di dalam tandas kolej berhampiran dengan koperasi. hahaha. mereka sangat gemar ini tandas. :)

sila nantikan entry seterusnya yang penuh dengan gambar lagi...

to be continued...

You Might Also Like

8 comments

  1. yang gambar perempuan pakai baju kuning tu katmana yea? sebab seakan area rumah saya di setiawangsa

    ReplyDelete
  2. haha. bukan de setiawangsa yg pasty. itu di beranang. haha

    ReplyDelete
  3. beranang = norway
    kakaka
    ske gamba dak baju kurung itam tu
    walopon cume nampak gigi jek
    wahaha xp

    ReplyDelete
  4. beranang = brussel
    itu baru betul.
    cik fara;
    tlg jangan masuk bakul angkat sendirik bakul itu. :))

    ReplyDelete
  5. ohhhh...plz la...hahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha.
    itu lah cik fara
    sangat suka utk masuk bakul kemudian angkat sendiri

    ReplyDelete
  7. cess cik syira.
    saye berfikiran positif laa
    sape yg nk angkat bakul,
    kalo bukan saye sendiri,
    nk tunggu anda angkat kan bakul saye,
    ibarat menunggu elaun kite dinaikkan tauu.
    haha

    ReplyDelete
  8. haha. tetapi saya kan slalu memuji kamu. dan juga mengutuk kamu. kenalah balance. bukan begitu cik fara?

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S