ramai teman lelaki....??

8:19 pm

saya menonton wanita hari ini sebentar tadi di TV3. topik untuk hari ini, "ramai teman lelaki...?". saya sangat berminat Photobucket dengan topik itu sebab saya ramai kawan lelaki. kawan dan sahabat. teman istimewa cuma seorang. hanya dia di Photobucket hati .ooopps! berhenti berjiwang disini.sangat tertarik dengan tetamu undangan wanita hari ini.saya lupa namanya.tapi dia sangat memahami erti teman.teman tapi mesra itu memang ada.teman yang ada chemistry dengan kita tapi bila untuk dibuat teman istimewa bukan teman tapi mesra itu yang dicari. betul kan? setiap orang ada teman untuk berkongsi cerita dan masalah.teman yang lebih kenal kita dan tahu segalanya tentang kita. seperti kata beliau, masyarakat sekeliling sentiasa memandang serong Photobucket jika seorang perempuan berkawan rapat dengan lelaki. TIDAK MUSTAHIL Photobucket perempuan boleh berkawan rapat dengan lelaki. tidak semestinya berkawan dengan lelaki itu maksudnya bercinta. tidak lebih dari itu sebenarnya. definisi seorang teman rapat dan teman biasa kadang-kadang berbeza. teman rapat itu lebih serasi untuk berbicara dan berkongsi cerita.teman biasa sekadar berhubung Photobucket secara biasa. tetapi teman rapat sentiasa ada disisi kita jika ada masalah. juga tertarik dengan ulasan beliau, jika bercerita kepada teman perempuan Photobucket, dari satu cerita akan jadi sepuluh cerita pada orang lain! tetapi jika bercerita kepada lelaki, cerita itu akan habis disitu saja. saya sangat bersetuju dengan penyataan itu. oleh sebab itu saya lebih ramai kawan lelaki dari kawan perempuan.tetapi diantara kawan juga harus ada batasannya.yang penting, carilah seorang teman sejati yana memahami kita.rumusannya, ramai teman lelaki dari teman perempuan itu boleh, tetapi mestilah ada limitasi.Photobucket

nota: tidak sabar menanti topik hari esok, "ramai teman perempuan...?"

You Might Also Like

10 comments

  1. cis...nyesal plak x tgok....huhuhu

    ReplyDelete
  2. la slalu ko jugak ingatkan aku tgk whi. apesal leh ter miss ni??

    ReplyDelete
  3. lelaki itu kan lelaki.

    huaha. =D

    ReplyDelete
  4. dulu2 saya juga ada "teman tapi mesra"..tapi kini..saya ada "teman tapi annoying"..hahaha

    ReplyDelete
  5. hillman;
    ngade btol adek aku ni

    ReplyDelete
  6. farina;
    sape ntah yg annoying itu. haha

    ReplyDelete
  7. aku pun ramai teman lelaki gak. tapi diorang tak pernah teman kan aku time nak gi toilet memalam...

    ReplyDelete
  8. haha. kamu takut ke toilet malam2 ke yamakasi? suh abg aku tuh teman. biasanya, setiap pukul 3 pg dia akan terjaga.

    ReplyDelete
  9. abg ko wat solat sunat tahajut ke???bagos betol!!!

    ReplyDelete
  10. takla.die bangun sbb mengigau...

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S