sg. tekala waterfall.

10:20 pm

enjoyable moments at sg. tekala


Photobucket


few days ago.. teeeettttt asyik intro sama je. oke kita tukar sikit. once upon a time, there is a beautiful princess named, neyra. choppp! cerita puteri hikayat 1001 malam mana pulak sesat kat laman belog bersawang ini? mentang-mentang lah lokasi pengambaran kali ini di dalam hutan rimba.

*bila buat entry sungai tekala teringat pula pada enchek nazul aziim. memang mati kalau bini dia yang garang nak mampos itu baca entry ini ada nama "kekaseh" dia. lantak kao la, pompuan!*


oke fine. actually ceritanya begini. saya sepatutnya ke gathering rayatweetup budak2 twitter di KLCC. oleh sebab yang mahu membawa saya ke KLCC lambat bangun tidur, sekali pakej dengan saya punya sifat kemalasan datang secara tidak diundang, maka saya terus malas pergi KLCC berseorangan. kemudian, saya mendapat sms dari fazreen suruh kejutkan cheeky dia, enydiamond. adehhh tidak bangun2. saya rasa mahu pergi saloon pula pergi potong rambut, namun semuanya angan-angan palsu sahaja. fazreen juga tidak jadi berjumpa cheeky and ajak saya pergi hangout. sumpah rasa malas mahu ke mana2 mall. apa kata ke waterfall?

memang best buat plan mengejut ke waterfall secara tiba-tiba. een sampai ke rumah saya pukul 3 lebeyh kot selepas sedikit kesesatan atas kesilapan perhubungan telefon. hahahaha. jangan marah babe! then kami terus menuju dengan penuh semangat ke waterfall. saya memang tak bawak baju spare. konon hajat di hati saya dan roomate yang diheret sekali iaitu feeza, kami tidak mahu mandi waterfall. but, lain pula yang terjadi. jeng..jeng..jeng..

sampai sana, dah jumpa air sejuk yang cambest, memang tak engat dunia terus pergi gatal main air. habis semua basah kena air. lantak. tapi best kan een and feeza? mencari ketenangan di dalam hutan rimba. cantik kan view kat sana? saya tahu kalian berdua tidak pernah ke sana. maka, saya jadi tourist guide lah. anyway, hope korang enjoy sebab saya punya exciting enjoy tuh terus tidur 15 jam selepas pulang dari waterfall tersebut. (*_~)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

You Might Also Like

7 comments

  1. patut ah jarang update..
    sibuk main air rupanya dia nih.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. hahahaha aktiviti terlalu bnyak....nnty i post satu2 la.. hahaha. dis week ade event lain plak

    ReplyDelete
  3. rugi x join..

    *assigmentlg penting;p)

    ReplyDelete
  4. ohhhhhoooo
    saye sungguh terkenang kenangan silam

    ReplyDelete
  5. kak, cube baca ayat yg eyra small kan tuh..kaler grey tuh.. eyra kutuk pompuan tuh. wakakaka

    ReplyDelete
  6. hahaha baju blogger... baju dah elok2 lawa bawak g mandi, rosak la baju tuh...

    ReplyDelete
  7. kill vearn; punya lama i post entry ni, u dah jmpa gambar2 ni dlm fon i, br nak komen kat sini? :P

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook