Gambar anak Elyana, Kris Dayanti, Aqasha dan Fazley

10:16 pm





Penyanyi, Elyana atau nama penuhnya Erneelya Elyana Emrizal telah selamat melahirkan anak sulungnya pada 27 Ogos lalu jam 6.45 petang. Nama puteri hati Elyana dan suaminya, Khairul ini ialah Cinta Sumayyah. unik namanya bukan?







Ariannha Amora Lemos telah selamat dilahirkan oleh Kris Dayanti secara ceaseran pada 5 September 2011 pada jam 1:15 petang. Bayi perempuan itu memiliki berat badan 2.95 kilogram dan panjang 48 cm diberi nama Ariannha Amora Lemos kerana Ariannha itu bagaikan intan dan Amora itu cinta.






Alehandra Ahmad Bin Firdee Aqasha, selamat dilahirkan jam 6.14pm tanggal 6 September 2011. Pasangan Aqasha dan Baizura memilih nama Alehandra Ahmad kerana Alehandra membawa maksud pejuang bangsa dan Ahmad bererti Yang Terpuji.




Piyush (nama timangan) selamat dilahirkan dilahirkan pada 9 September di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur. Bayi berlesung pipit ini dilahirkan seberat 3.3kg merupakan anak ketiga Fazley. Fazley mempunyai dua anak lelaki lain iaitu Ahmad Fariedz (Payish) yang berusia 2 tahun 11 bulan dan Ahmad Fieradz (Piyash) kini berusia 1 tahun 5 bulan. Nama penuh Piyush ialah Ahmad Fierudz.

You Might Also Like

10 comments

  1. Alehandra <--- nama HOT... perghh

    ReplyDelete
  2. comel ! comel !

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  3. aku parasan krisdayanti nih kan
    walaupown baru bersalin still larat lg nak makeup2 an.. ker xcuci makeup dier tuh..HAHA..

    ReplyDelete
  4. bukan krisdayanti ni hamil sebelum nikah? LOL

    ReplyDelete
  5. anak krisdayanti tu anak luar nikah.. die mengaku dengan jujurnya dalam buku bibliogragi die.. *betul ke bibliografi ni?*

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook