Gambar anak Tomok

5:59 pm





Tahniah Shah Indrawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Tomok dan isterinya, Rahayu Abas kerana selamat dikurniakan seorang bayi lelaki yang gebu dan comel! Bayi lelaki sulung mereka dilahirkan pada 29 May, kira-kira jam 6 petang.



Comelnya kan baby diorang? gebu sangat! baby comel ni bernama Arrianshah Akid bin Shah Indrawan, seberat 3.33kg ketika dilahirkan. Rasa macam baru je Tomok dan Ayu kahwin tahun lepas kan? tahu-tahu dah dapat first baby. agak-agak baby ni jadi penyanyi jugak tak?



p/s: saya peminat Tomok yang tegar dari dia berumur enam belas tahun haha~

You Might Also Like

1 comments

  1. congratulation to both pf them..semoga menjadi anak soleh kpd kedua ibubapa dia serta kepada agama..

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S