#TwtupIpoh dan Launching Kitab Terfaktab 2

6:25 am


sangat terabai blog ni sekarang. ni baru ada sedikit tiupan kerajinan nak update. tapi gambar je lah banyak. perasaan malas nak menulis tetap ada. terlalu banyak dah menaip report internship sejak dua menjak ni. hehe~ so, selama seminggu bermastautin di Perak, sebenarnya saya online volunteer untuk #TwtupIpoh tapi saat-saat akhir terpaksa mendiamkan diri dan tak dapat join volunteer lain untuk #TwtupIpoh ni. terlalu banyak masalah melanda. kekeke~ so, ini gambar-gambar sekitar #TwtupIpoh.




saya ke sana dengan mereka ini semua. @admiralhafiz, @ash_muezza, @jackiekoh, @QurratuWany dan @Whykimi. dua kereta. agak lambat bertolak dari UTP sebab @Whykimi la lambat bangun. kekekeke~



 first time jumpa @QurratuWany, dia ni cakap macam popcorn tak henti-henti. terlalu teruja jumpa kakak dia ni yang selalunya kami duk whatsapp je berdua. 



masa ni menunggu burger. satu-satunya makanan sedap untuk dimakan. sebenarnya tak sedap mana pun. haha. seyes lapar masa ni. dah la lambat siap burger. terpaksa tunggu sambil snap photos. ok, itu alasan je.




sesungguhnya ramai saya tak kenal. yang kenal pun kalau tak budak UTP, mesti budak blogger perak. hahahaha ni semua kesengalan segala. 

Overall, berdasarkan pengalaman pergi banyak twtup, saya rasa #TwtupIpoh perlu banyak improve lagi. mungkin dari segi organize tempat supaya lagi teratur or atucara majlis ke. atau tempat? tapi saya tahu semua crew dah berusaha terbaik mungkin. good job bebeh! atleast ada jugak twtup terbesar di Perak kan? nak lihat lebih banyak gambar disini. sebenarnya masa hujan lebat di #TwtupIpoh, kami ramai-ramai serbu Ipoh Parade untuk menonton The Avengers. err....tu mungkin next entry saya review :)

-----------------------------------

dasar pemalas, buat dua aktiviti dalam satu entry. ok, esoknya saya dari Perak terus bergegas pulang ke Kuala Lumpur dan menuju ke PWTC untuk Pesta Buku KL tu. sebenarnya tak tahu ada launching Kitab Terfaktab 2, sebab saya datang nak jumpa Kak Julie Anne dan Abang Khairol Nizam.




siapa tak eksaited kalau dah kenal 4 ataus 5 tahun secara online, baru first time jumpa di dunia realiti? ini kakak angkat saya yang paling best! sampai dia dah kawen, baru sempat jumpa. kalau tak dia datang nak promote buku baru dia, Licik - Buku Fixi, sampai ke sudah tak jumpa. takpe kakak, next time adik datang Kuching, adik jumpa akak sekali gomol-gomol segala. 



tetibe jumpa pulak kekasih gelap saya, Zahrin. eh silap! Zara Syed. phew~ tegar sungguh yanggg kamu ni menulis buku. ni dah buku keberapa ni? habis semua buku dia tulis, wajib saya beli. ya, Zara salah satu penulis dalam Kitab Terfaktab 2 - Nakal Tapi Halal. mohon beli! errr ini juga mungkin saya review nanti. haha. pemalas.


by the way, thank youu kakak Julie!  untuk semua di atas. I love youu kakak. tak pernah kakak lupa kan bagi kek lapis sarawak tu. next time kasi Tabaloi banyak-banyak tau! my faverettt ever~ ok sifat malas dah datang. see youu next entry!











You Might Also Like

1 comments

  1. kita ada la dalam ni..nak promote tweethandle boleh? @c3ngk3rik
    HAHAHAHA..bai

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook