dua puluh empat tahun kehidupan.

9:24 am


Bismillahirrahmanirrahim... alhamdulillah, genap duapuluhempat tahun kehidupan di dunia ini pada tiga haribulan lapan dua puluh dua belas yang lalu. syukur kepada-Nya aku masih bernafas hingga ke hari ini, walaupun semester ini dah sepuluh kali pergi klinik. cipta rekod kesihatan paling banyak penyakit di sana mungkin? di entri dua puluh tiga, dua puluh dua dan seterusnya, tak sangka dua puluh empat tahun sudah berlalu dan saya masih belajar dan terus belajar untuk hidup. remember, learn to see things backwards, inside out and upside down to make me as a better person. reach high, for stars lie hidden in my soul and dream deep, for every dream precedes the goal. Semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah.


usia dua puluh empat tahun ini juga, terharu dapat kek hari lahir. rasanya, sejak tadika tak pernah ada dah kek harijadi. terima kasih untuk awak, yang susah payah buat saya terkejut malam tu dengan semua ni. rasa terharu bila ada orang berusaha untuk buat kita gembira. peluk teddy gemuk kuat kuat sampai lena setiap hari ketika lelapkan mata. hadirnya awak dalam hidup saya, dah cukup buat saya gembira setiap waktu. your presence is my best birthday present.

Doa saya, moga saya terus kuat dan tabah untuk meneruskan kehidupan ini kerana usia duapuluhempat belum lagi pengakhiran ceritera hidup saya ♥

You Might Also Like

1 comments

  1. selamat hari raya(dah terlewat nampaknya)dan semoga panjang umur.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook

F O L L O W E R S