468x60

.

#TwtupBerbukaUTP

Sunday, August 12, 2012

tahun lepas pernah organize iftar gathering budak blogger + twitter. tahun ni saya organized lagi iftar sesama UTPian, #TwtupBerbukaUTP. seramai 60 orang datang okeh khamis lepas? meletopz sangat UTPian semua.



Menu makanan iftar petang tu, tomyam udang + ayam, paprik ayam, ikan siakap 3 rasa, telur dadar goreng, kurma, dan sunquick orange. setiap orang bayar RM10, kira berbaloi da kot? heee.. malas lah nak taip banyak-banyak di kala assignment dan project menimbun. meh tengok gambar-gambar yang disnap oleh abam patul dan kekanda semua :p





  
  


ok, cool tak? cool tak? kekekeke.... ni dah tahun terakhir di UTP. tahun depan mohon adik-adik junior pulak organize. hah, nak #TwtupRayaUTP pula? penat lah. 
TT_____TT



2 comments:

  1. Jackie KoH said...:

    gambar saya xda! ahah #tibaaa

  1. Nizam Ijam said...:

    aku URPian gok... xde pong...

 
Design Downloaded from Free Blogger Templates | Free Website Templates