Program Turun Berat Dengan Herbalife

6:48 pm


Siapa je tak stress kalau berat badan naik kan? Dah cuba diet tak berhasil sebab saka dalam perut mengamuk-ngamuk mintak makanan, lepas tu dah tergoda terus bukak tudung saji kat dapur cari makanan. Ada yang nak ke gym tapi segan pulak takde kawan, kadang-kadang exercise sendiri pun kalau takde guide entah betul ke tidak kan? Hah cara paling terbaik sekarang dengan sertai Program Turun Berat dengan Herbalife.

 

Program Turun Berat Dengan Herbalife akan diadakan selama 30 hari. Sebelum tu kena la beli dulu set kurus Herbalife, dan kalau nak beli tu kenalah melalui coach yang bertauliah baru lah nampak kesannya nanti. Berat pun turun dengan efektif, cepat dan yang penting tak perlu berlapar. Sebab kalau tanpa coach dan beli je produk Herbalife, berat tak turun kan ke membazir tu? Macam lost pulak tanpa guideline yang betul kan?


Apa yang akan korang dapat dengan Program Turun Berat Herbalife 30 Hari?

- Personalized Meal Plan untuk guide apa korang boleh makan dan tidak untuk cepat kurus.

- Selain turun berat badan, inchloss pun dapat! Badan juga lebih bertenaga dan sihat.

- Coaching percuma, sebab tu kena beli produk Herbalife melalui coach.

- Ada support group, dan kalau berjaya kurus dengan banyaknya korang akan dapat reward dari coach.

- Selalu stress nak turun berat badan? Dengan program ni tak perlu stress lagi sebab semuanya enjoy, fun dan tentunya sihat dengan seimbang.







Tahun baru 2018 lagi beberapa bulan je lagi. Azam kurus tahun 2017 dah tercapai belum? Hah apa kata join Program Turun Berat Dengan Herbalife selama 30 hari ni, dan korang boleh turun 15 hingga 25 kilogram sebelum tahun 2018! Wah, bestnya! Coach pun dah start dengan End Year Challenge. Hah haritu masa Raya Transformation Challeneg ramai betul ahkak ahakak terus selim melim boleh pakai baju raya Che Ta Minaz tu. Punya lah berjaya kurus lepas join Program Turun Berat dengan Herbalife ni. Korang nak tak try ke?

Ada yang nak turun berat badan, ada yang taknak. Ada yang nak hilang kan flabby parts, kuruskan lengan dan peha, kempiskan perut. Ada pula nak kurus ketika menyusu bayi sebab nafsu makan banyak untuk tambah susu. Jangan risau apa sahaja jenis lifestyle korang, dan target kurus korang, InsyaAllah Coach Fatin akan sedia membantu. Korang boleh kurus dari rumah je sebab coaching 100% online!

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi:
Coach Fatin - 019 370 9753
Instagram: @fatinsyaibrahim_hlf
Blog: www.fatinibrahim.blogspot.my


You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook