8Coin : Dapat Lebih Ganjaran Bila Aktif Di Media Sosial!

6:46 am


Siapa pernah guna 8Share? Tahukah korang, kini 8Share dikenali sebagai 8Coin? Diberi nafas baru oleh Media Prima Labs dan Rev Asia,  kini 8Coin dalam bentuk aplikasi dan lebih banyak ganjaran hebat korang boleh dapat! Ney yang suka barang free ni memang excited habis bila guna 8Coin ni.


Selain boleh dapat barangan percuma, pengguna aplikasi 8Coin juga boleh dapat pendapatan tambahan. Wah macam mana tu? Hah bila dah kumpul coins, siap boleh cash out duit tu tau! Dah lah tak susah mana pun, korang cuma perlu share je artikel dan kandungan menarik di laman media sosial korang. Punya senang bagi duit hah. Dan secara tak langsung, 8Coin ni juga platform brand-brand diluar sana untuk mempromosikan lagi jenama mereka di media sosial.


8Coin mempunyai komuniti yang terdiri daripada 770,000 pengguna media sosial di seluruh Malaysia. Ney sendiri dah lama daftar dan earn money dari platform  nim Antara nak usaha atau tidak je. Ada bahagian "Specials" dalam aplikasi 8Coin ni ada kandungan tajaan seperti filem, games, acara, produk dan contest-contest terkini. 



Kalau korang share kandungan dari "Specials" ni ke media soaial korang, setiap Unique Visitor (UV) yang klik dan visit link tu korang akan dapat ganjaran. Bukan je boleh tebus coins terkumpul tu and tukar jadi wang tunai tapi ada jugak pelbagai offer menarik untuk tukar coins kepada barangan yang ada macam KFC vouchers, Starbucks card, H&M gift card dan macam-macam lagi lah. Best kan?

Hah cepat cepat semua install 8Coin sekarang. Klik sini untuk mulakan hidup ceria penuh ganjaran!



You Might Also Like

5 comments

  1. Dulu adalah guna 8share..pernah cashout duit 2 kali..skg dah jadi 8coin plak yer..nanti nak try guna la. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn best dpt duit dr 8Share dlu. Nanti download apps 8Coin kayh?

      Delete
  2. Last two weeks, walaupun dah ad unique click dkt pesbuk, still xde dpt coin.

    ReplyDelete

drop your comment here!

Like us on Facebook