Perfume De Essence - Wangi dan Tahan Lama!

6:10 am



‘Diharuskan kepada Muslimin memakai wangi-wangian apabila keluar dari rumah.’

Korang yang muda, belia dan golongan dewasa ada pakai perfume tak? Kalau perfume selalu sehari sembur berapa kali? Perfume sedia ada tahan berapa lama sekali beli and paling penting boleh bawak solat ke perfume tu??


Jangan kata gadis-gadis jer kena selalu make up sembur perfume sebelum keluar rumah yang lelaki lagi harus memakai wangi-wangian. Biasalah lelaki kalo bab keterampilan diri ni mesti so so jer, tak kisah nak pakai pencuci muka apa asalkan ada atau tak beria bersiap sangat bila nak keluar rumah. Tapi bab memakai wangi-wangian adalah harus bagi orang kaum lelaki dan nak sembur perfume pon berapa saat jer and tak perlu pon duduk depan cermin lama-lama kan?

Bukan untuk lelaki je tapi kaum wanita pun nak wangi sentiasa. Dah dah korang semua tak payah pening-pening cari perfume, try dulu Perfume De Essence mesti terletak sambil pasti ada makwe pakwe yang akan terus terlekat pada korang. Ya, jangan risau ada pelbgai pilihan minyak wangi untuk lelaki dan perempuan dari Perfume De Essence ni.


Perfume De Essence (Inspired Perfume) merupakan jenama yang baru dilancarkan pada Januari lepas dan telah terjual lebih 10,000 botol sehingga Mac lepas.

Apa kelebihan Perfume De Essence?

1. Kandungan pati (essence) yang sangat tinggi sehingga 60%.

2. Pati di import dari France.

3.Kandung pati yang tinggi menyebabkan ia sangat tahan lama (lebih 24 jam)

4. Mesra Solat


Ye, pakai Perfume De Essence ni memang sangat wangi weyh! Bau tahan lama tu penting. Kadang-kadang dah keluar bekerja, berpeluh sebab berkejar sana sini ke event memang ketibas masam habis! Mujur ada Perfume De Essence sentiasa dalam handbag. Dengan size 35ml memang mudah dibawa kemana sahaja. Paling penting, ada money back guarantee kalo Perfume De Essence ni korang sembur tak tahan 24 jam. Hah, test la dulu baru percaya! Nak naik gunung, bawak perfume sebab nak kekal wangi pun boleh hah. Faveret Ney mestilah Guilty by Gucci!

Pihak Perfume De Essence juga membuka peluang kepada yang berminat untuk menjadi agen dengan margin keuntungan yang tinggi (tempat terhad). So apa tunggu lagi, cepat-cepat grab peluang sambil wangi sentiasa income pon akan masyuk sebab Perfume De Essence adalah produk yang berkualiti dan pasti mendapat hati kepada setiap pengguna. Dengan harga Perfume De Essence yang munasabah hanya RM95.00 untuk 35ml dengan pelbagai variasi perfume.


Pembelian dan sebarang pertanyaan boleh di buat di Facebook page Perfume by MD atau whatsapp ke 011-6136-9227


You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook