Anzalna Nasir - Duta Idealyst Royal Glow

9:27 am



photo by Jiha


Perempuan mana je yang tak hiraukan hal kecantikan diri ni? Hah, untuk yang pentingkan kecantikan mesti tak asing lagi dengan nama Idealyst ni. Idealyst ada dua business, iaitu Idealyst Clinic dan Idealyst Medispa sejak tahun 2013 dan baru-baru ni pengasasnya Dr Aidil Azry Dato Mokhtar memperkenalkam Royal Glow, produk terbaru dari Idealyst iaitu makanan tambahan yang mendapat sentuhan terbaik para doktor yang berkhidmat dengan Idealyst.

Antara kelebihan Royal Glow ialah sangat praktikal untuk kegunaan harian, sesuai untuk yang sibuk bekerja tapi nak kekal cantik dan banyak kebaikkan untuk kecantikan dan kesihatan diri. Kulit akan menjadi semakin cerah, dan sihat dan kalau makan dalam masa jangka panjang, Royal Glow akan menghasilkan beberapa kesan maksimum macam kulit lebih halus dan kurang kedutan. Cewahhh sekarang ni pun saya tengah consume Royal Glow so kita tengok hasilnya. Dah lah sedap Royal Glow ni rasa berry dan perlu kemam macam vitamin C je!



Untuk produk Royal Glow ni, Anzalna Nasir telah dilantik untuk jadi dutanya. Ye la Anzalna sentiasa cantik, jaga penampilan diri memang layak lah jadi duta! Dan menariknya, Anzalna memang selalu buat treatment di Idealyst Clinic. Anzalna memang tak suka guna pelembab dan random product sebab Anzalna ada masalah kulit sensitif so dia memang prefer terus ke klinik aethestic macam Idealyst Clinic ni. Dan Anzalna sendiri consume Royal Glow ni dalam kehidupan seharian. 

Royal Glow ni sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan selamat diguanakan untuk semua golongan termasuk kanak-kanak, dewasa atau pun ibu mengandung. Dan tentunya Royal Glow mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia! Hanya RM180 sebotol dan dah mula terjual di pasaran. 



Untuk maklumat lanjut tentang Royal Glow, korang boleh check:


lokasi: A-2-03 Neo Damansara, NO.1 Jalan PJU 8/1, 
47820 Damansara Perdana, Petaling Jaya 
tel: 0377332191

You Might Also Like

0 comments

drop your comment here!

Like us on Facebook